2014. augusztus 1.

A bátyám haverjai +18

Ezt a sztorit Karina kérte.
Remélem tetszik! :)
xx. July ~

  A tusoló alatt álva engedtem magamra a meleg vizet. A szüleim az idióta bátyámmal, Ashtonnal együtt elmentek egyetemeket nézni Ash-nek, ezért egyedül vagyok itthon egész este. Ennek persze, nagyon örülök.
Kiléptem a zuhany alól, s épp, hogy egy törölközőt magamra tudtam csavarni, megszólalt a csengő.
Fortyogtam magamban, majd egy szál törölközöben mentem ajtót nyitni, de amint kinyitottam azt, egyből megbántam. Ugyanis a bátyám bunkó haverjai álltak előttem. Öt fiúról van szó, akik bár nagyon helyesek, de utálnak engem, az Isten tudja miért. Név szerint Harry, Louis, Liam, Zayn és Niall. Én nagyon sokszor próbáltam nyitni feléjük, hiába.
Feltűnően végig néztek rajtam.
Basszus! Egy szál törölközőben vagyok Előttük... ez nagyon nem jó!
- Ashton itthon van?- kérdezte kemény, rekedt hangon Harry.
- Nincs. Senki se. Szóval elmehettek. Csá!- csuktam volna be az ajtót, de Zayn a lábával megállította. A francba!
- Ugye nem gondolod, hogy elküldessz minket felizgulva?- mosolygott gonoszul, enyhe huncutsággal Louis.
- Kopjatok le! El ne hidjétek, hogy majd lefekszem veletek! Pfff...- röhögtem gúnyosan az arcukba.
- Ó Karina, igenis le fogsz!- kacsintott (?) Liam. Most meg akarnak erőszakolni, vagy mi?
Fel akartam futni a szobámba, de Niall felkapott és megelőzött, bevitt a szobámba, s ledobott az ágyra. A törölközőt erősen fogtam magamon, de nem sokáig volt rajtam, mert, amint beért a többi fiú is a szobába, Harry egyből lecibálta rólam. Vágyakozóan néztek végig testemen, a nadrágukon pedig, 'ott' dudorodni kezdett valami...
Mind az öten levetkőztek mesztelenre. Nem úszhattam volna meg, akkor sem, ha meg akartam volna. Liam rámfeküdt, éreztem -nem túlzok- hatalmas férfiasságát a bőrömnél. Durván csókolgatni kezdett, amit nem tagadok, élveztem. Liam lemászott rólam és segített feltérdelni, majd ismét lefeküdni az ágyra. Zayn a lábam közzé hajolt és nyalni kezdett, majd egyszerre 2 ujját nyomta fel. Harry és Louis melleimet kényeztették, amíg Niall és Liam mellém ültek, inspirálva arra, hogy segítsek nekik kielégülni. Megfogtam Liam és Niall méretét és húzogatni kezdtem rajtuk a kezem. Így már hárman nyögdécseltünk. Közel voltam a csúcshoz, élvezetemben pedig kicsit megszorítottam a két fiút, s ennek hatására a markomba élveztek. Mielőtt én is elmehettem volna Zayn, Louis és Harry abbahagytàk a tevékenységüket. Harry felült és hátát a falnál támasztotta meg. Odamásztam hozzá, majd ráereszkedtem. Nem kímélt, gyors és mély lökéseket tett. Hatalmas volt neki, én pedig régen voltam már fiúval, de nem engedte, hogy megszokjam. Egyre gyorsított, amikor belém élvezett a nyakamra tapadt és erősen megszívta, ennek hála én is elmentem. Azt hittem, vége, hogy most már békén hagynak, de tévedtem. Harry és Niall helyet cseréltek, majd a szőke srác erősen nyomott rá farkára, közben pedig Louis hátulról hatolt belém. Ketten voltak bennem egyszerre, sőt a méretük sem volt mindennap és megszokni sem engedték. Gyors tempóban döngettek, fájt, de mindamellett élveztem is. Louis hamar belémélvezett, így helyét Liam vette át. Na neki tényleg hatalmas volt, de legalább megengedte, hogy megszokjam. Zayn eközben számba nyomta farkát, s arra kényszerített, hogy kielégítsem. Durván kezdtem számmal a kényesztetésének, ami miatt számba élvezett. Lenyeltem nedvét, s már csak arra eszméltem fel, hogy Niall és Liam is rángatózik bennem, majd nedvüket magamban tudhattam. Hatalmas sikollyal élveztem el.
A fiúk magukra kapkodták ruháikat.
- Erről senkinek sem beszélhetsz!- mondta Harry. Most eszméltem fel, hogy akaratom ellenére feküdtek le velem, bár nem mondom, hogy nem élveztem.
- Rendben- mondtam, s felkaptam egy köntöst- Most már elhúzhattok!
Nem bírtam tovább, elsírtam magam.
- Sajnáljuk!- mondták ki egyszerre- Nem akartunk fájdalmat okozni neked!
Ezzel kiléptek a szobából, majd elhagyták a házat.
Azt hiszem mind az ötükbe beleszerettem.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett.Igazán tehetséges vagy ☺ Amúgy lehet kérni történetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Persze, lehet. Itt kommentbe, vagy emailben (kissjulianna01@gmail.com) :)
      xx. J.~

      Törlés
  2. Nagyon jo!! Nagyon tehetseges vagy!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Nem tartom magam tehetségesnek, de köszönöm!! :)
      xx. J.~

      Törlés
  3. Nagyon jó a sztori, kérhetnék egy Louisosat Anna névre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Hát..most beteltem, de attól felírlak és megírom a tiedet is. :)
      xx. J.~

      Törlés
  4. Nagyon jó a sztorid!!! Kaphatok egy olyan sztorit ahol Harry kegyetlen de közben már gyerekek is vannak? Elôre is köszi :) pussz: Gréta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Hát..most beteltem, de attól felírlak és megírom a tiedet is. :)
      xx. J.~

      Törlés
  5. Nagyon jó lett *0* csinálsz ehez folytatást?? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen még nem gondolkoztam, de lehet róla szó. :)
      xx. L.

      Törlés
  6. Szia kérhetek egy olyan sztorit amiben Harry és a lány testvérek és nagyon perverz meg durva előre is köszi

    VálaszTörlés