2014. augusztus 19.

Szívdöglesztő terrorizáló (Zayn) +18 2.rész

Sziasztok!
[ Nevet változtattam, aki még nem tudná az új nevem Lia. :) ]
Aki még nem olvasta, itt az 1.Rész!:)
xx. Lia ~ 




Egy hete történt az, hogy Zayn megerőszakolt. Igazából nem is volt erőszak, mert élveztem egy kicsit...
Azóta is vágyom Zaynre. Beleszerettem a Szívdöglesztő Terrorizálómba.
Nyöszörögve nyitottam ki a szemem, majd elkezdtem felöltözni.
Ma kirándulásra megyünk. Egy luxus villába fogunk lakni egy hétig a tengerpart mellett. Ugye milyen király?
Néhány embert választottak ki a suliból. A hátrányos helyzetűek és a jó tanulók mehetnek, na meg néhány plusz ember, aki befér.
Persze jött a sok kavarás, hogy "csak az apád miatt jöhetsz". Hát oké... már megszoktam!
Gyorsan felöltöztem és a már összepakolt cuccommal együtt elindultam. A suli nem volt messze, ezért simán mehettem gyalog.
Amikor odaértem már majdnem mindenki ott volt, Zayn is.
Ja, hogy nem említettem? Ő is jön. Hurrá!
Haja most is tökéletesen állt, felzselézve. Nagy barna szemei is ragyogtak, mint mindig. Egyszerűen imádom ahogy kinéz.
-T/N segítenél?- jött mellém a tanár.
-Persze, Mrs.Evans. Miben kell segítség?- kérdeztem kíváncsian.
- Szemmel kellene tartanod a Malik gyereket!
- Rendben,meglesz!- vágtam rá egyből.
Odalépett Zayn mellé és rámosolyogtam.
- Mit akarsz T/N?- kérdezte kedvesen. Kedvesen? Mi lett vele?
- Áhh én ugyan semmit-mosolyogtam továbbra is. Egy ideig furcsálva bámult, majd végigmért.
- Hmm...nekünk van egy befejezetlen ügyünk... -súgta fülembe. Beindított közelsége. Elgyengültem.
- Mellém ülj a buszon! -mondta,amikor a tanár megkért minket,hogy menjünk fel a buszra.
A buszon Zayn mellett ültem, persze a haverjai egész úton piszkáltak,de Ő megvédett. Tényleg nem tudom, hogy mi lett vele, de nem mondom, hogy nem tetszik.
Kezét combomra tette. Szoknyám feljebb csúszott. Mást nem csinált, csak simogatott. Olyan aranyos volt, na meg furcsa.
Odaértünk a hotelhoz. Kétszemélyes szobák voltak, és mivel a tanár megkért, hogy figyeljek Zaynre, egy szobába kerültünk.
1 óránk volt elkészülni a medencézésre, sietnem kellett. Kipakoltam, majd a bikinimet felvéve léptem ki az ajtón, pontosabban léptem volna, ha Zayn vissza nem húz.
- Hova sietsz?- duruzsolta nyakamra, majd megcsókolta azt, újra és újra. Nem tudtam mondani semmit, mert ajkai folytatták útjukat. Kényeztette nyakam, melleim, hasam, majd elért a nőiességemig. Levette rólam a bugyit is, és kínozni kezdett. Kezével végigsimított lábamon, lefelé, majd puszikkal haladt vissza, fel. Hiába nyöszörögtem, nem hatotta meg. Elért 'oda' és nyalni kezdett. Az élvezettől és a vágytól kéjes hangon nyögtem egy hatalmasat, mire Zayn mordult egyet. Egyre többet nyögtem, ami felizgatta Zaynt. Két ujját belém nyomta és gyorsan ujjazni kezdett. Éreztem, hogy el fogok menni, egyre csak szűkültem ujja körül. Már majdnem elmentem, de abbahagyta tevékenységeit.
Mielőtt bármit tehettem volna vele, leállított.
- T/N, nagyon sajnálom a múltkorit. Én csak nem bírtam parancsolni az érzéseimnek és a vágyaimnak. Már régóta tetszel nekem és...- elmosolyodtam lányos zavara láttán és megcsókoltam. Visszacsókolt, ledöntött az ágyra, felém kerekedett és már bennem is volt.
Mindketten hatalmasat nyögtünk. Testünk újra összekapcsolódott, de most gyengéden, romantikusan, és igen, ki merem jelenteni; szerelmesen. Egymáséi lettünk, ismét.
Lassú, óvatos mozgása egyre gyorsabb és követelődzőbb lett. A vágy csillogott barna szemeiben. Ajkam egyfolytában az övét kereste, majd mikor megtaláltam szenvedélyesen csókoltam meg, hogy érezze, szeretem.
- Ahh T/N!- zihált, majd éreztem, ahogy belém élvez.
Pár lökés után is elmentem.
Hozzábujtam Zaxnhez, aki védelmezően ölelt át.
- Szeretlek!- suttogta. Ettől a szótól kikapcsolt az agyam. Szeret.
Gyorsan feleszméltem, s válaszoltam Neki:
- Én is szeretlek, Zayn!- mondtam, de ezt már nem hallotta, édesen szuszogott.

Mondanom sem kell a tanártól szép kis lecseszést kaptunk, de nem érdekelt, mert aznap találtam meg életem szerelmét, akivel mái napig együtt vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése