2014. augusztus 3.

Párizs (Harry) +18

Vivien Szűcs története. Bocsi, hogy ennyi ideig tartott. Remélem tetszik! :)
xx. July~

   A barátom Harry nagyon elfoglalt a munkája miatt. A(z) One Direction nevű bandában énekel. Imádom a hangját, mindenét imádom!
   Most hozzá utazom, ugyanis turnén vannak. Nem régen érkeztek meg Párizsba, a koncertjük pedig hamarosan elkezdődik. Sajnos én már nem érek oda, de legalább lesz időm egy kicsit előkészülni az érkezésére. Arra készülök, hogy -mivel már több hónapja turnén van, így nem jutott időnk egymásra- ma egy kis kényesztetésben részesítem. Eleanorral, Louis barátnőjével megbeszéltük, hogy a hotelban találkozunk és segítünk egymásnak berendezni a fiúk hotelszobáját, mire megérkeznek. Eleanor is ugyan arra készül, amire én.
- Szia El!- köszöntem barátnőmnek.
- Vivien, rég láttalak! Nagyon jó az új frizurád, na és ez a ruha... azt ajánlom, hogy majd cseréld le, nehogy Hazz letépje rólad- kuncogott fel és rámkacsintott. Ezen nem bírtam nem nevetni.
- Na akkor menjünk!- mondtam és elindultunk a hotelszobák felé. Eleanor a fiúkkal együtt érkezet, tudja, hogy melyik szoba kié. Louisnak azt mondta, hogy rosszul van és nem ment a koncertre.
Mindent előpakoltunk, ami szükséges, így elkezdhettük a szervezkedést.

* Harry szemszöge *

Vége lett egy újabb koncertnek. A záródal a Little Things volt. Egész dal közben csak Vivienre gondoltam. Nagyon szeretem Őt.
Fáradtan sétáltam a hotel folyosóján Louissal az oldalamon.
- Na megyek, megnézem El jobban van e már- mondta Louis, s egy köszönés után továbbállt.
Beléptem a hotelszobába.
Az egész hely rózsaszírmokkal, gyertyákkal volt feldíszítve.
Ekkor valaki eltakarta a szemem. Tudtam, hogy Vivien az.
- Hiányoztam szerelmem?- súgta a fülembe. Gyors mozdulattal fordultam felé és megcsókoltam. Hiányzott már a csókja...
- De még mennyire!- mosolygtam sokatmondóan rámosolyogtam és az ágyra döntöttem. Rávetettem magam, s nyakát kezdtem csókolgatni. Fordított helyzetünkön és kéjesen suttogott a fülembe:
- Nem, nem, most én kényesztetlek téged popsztár.
- Állok elébe kicsim, csak siess!- nyögtem, mert a nadrágom egyre csak szűkösebb lett.
Levetta a pólom, s apró puszikat adott a felsőtestem minden porcikájára, majd nadrágomhoz érve azt is levette. Bokszeren keresztűl simogatott, puszilgatott. Majdnem kettészakította férfiasságom a bokszert, de Vivien végre lehúzta, majd bekapta. A mámoros érzés végigfutott testemen. Eddig ezt még sosem csinálta. Leakartam állítani, de nem ment. Egy kis idő után jeleztem neki, hogy közel vagyok, így abbahagyta.
Megszólalni sem hagyott, leszedte magáról a csinos kis fehérneműt. Magam alá gyűrtem, majd kényesztetni akartam volna, de ismét megállított. Feladtam azt, hogy kényesztethetem. Nem engedi! Na majd máskor...
Belévezettem magam, amitől felnyögött, s csípőjével felfelé lökött egyet. Hangosan felnyögtem. Elképeztő érzés benne lenni. Nagyon szeretem és amikor 'ez' megtörténik nem akarom, hogy vége legyen. Testünk egybeforr, ezzel érzem, hogy az enyém. Remélem örökké!
Lassan és óvatosan mozogtam benne. Többet akart, Ő is és én is. Gyorsítotam, ezzel hajszolva az orgazmust. Már nagyon közel voltam és ahogy éreztem, Ő is. Megcsókoltam, ezzel elérve a várt érzést. Pár másodperc múlva megremegett alattam és Ő is elment. Pihegve húztam magamhoz. Belecsókoltam hajába.
- Úgy döntöttem nem szedek gyógyszert...- szólalt meg.
- De nem használtunk...-nem engedte, hogy befejezzem megcsókolt.
- Tudom. Harry, én gyereket akarok Tőled- mondta. Olyan földöntúli boldogság járt át, amilyen még soha.
- Nagyon szeretlek!- mondtam és megcsókoltam.
- Én is szeretlek!- válaszolt.
Már csak azon kell gondolkozni, hogy hol és mikor kérjem meg a kezét.

4 megjegyzés: