2014. augusztus 15.

Nyaralás (18+) Harry

Jasmine-nek :)
Remélem tetszik :)
Ui.: nemsokára jön a „játéknak indult" 2. Része :)
Gasorin.xx√

-Kislányom,viselkedj.-szólt rám anyám a kocsiban ülve.- Állandóan a veszekedéseteket hallom.
-Ha Harry nem lenne ennyire arrogáns és bunkó,én is másképp állnék hozzá.-magyarázam neki röviden.
Harryvel nem vagyunk jóban,pedig apám bátyja feleségének a fia,magyarul -nem vérszerint,de- unokatestvérem. Bár ne lenne az. Azt hiszi magáról,hogy mindenkit megszerezhet magának,az egója hatalmas,arrogáns,bunkó és nem mellesleg hiú.. Nekem már az első perctől kezdve unszimpatikus volt,ami azóta nem változott. Folyamatosan beszólunk egymásnak,vitatkozunk,néha összeverekedünk. Volt,hogy ez kórházig fajult,és Harry-t "férfi" lévén majdnem börtönbe zárták,de megvédtem. Mai napig bánom,és nem tudom,miért is tettem. Megérdemelné..  De sajnos nekem ki kellett nyitnom a számat.. Most is velük fogunk nyaralni. Anyuék jól tudják,hogy utáljuk egymást,de muszáj volt nekik közös nyaralást szervezni,ahol bámulhatom a képét..
-[T/N],itt vagyunk!-szólt rám anyu,majd kiszálltunk a tengerparti hotel parkolójában. A csomagjainkat a portás viszi majd fel,nekem pedig meg kell várnom Harry-éket.. Apu és anyu addig felfedezik a hotelt..
Nem kellett sokat várnom,mert körülbelül 5 percen belül ideértek.
-Gemma!-futottam oda Harry nővéréhez,akit imádok.
-Szia,[T/N]. Hoztam Ashton-t is.-nevetett halkan.
-Akkor mutass be!
-Oké. Ash,gyere.-szólt az említettnek.
-Szóval,te lennél [T/N]. Sokat hallottam rólad.-ölelt át Gem barátja,Ashton.
-Én is rólad. -feleltem mosolyogva.
-Anne!-öleltem meg nagybátyám párját.
-Szia csajszi. Vigyázz,Harry ideges.-motyogta halkan,majd ment becsekkolni.
-Ki ez a gyönyörűség?-mosolygott rám Robin,apu tesója.
-Én nem látom.-néztem körbe nevetve.
-Butus,rád gondoltam.-szorongatott meg.
Megkérdezte,mizu,hogy vagyok,mik a terveim,stb… Aztán összetalálkozam vele. Harryvel. Ha szemmel lehetne ölni,mi már biztos halottak lennénk,úgy szórtunk szikrákat egymásra. Felmentünk mindannyian a 4. Emeletre,természetesen lifttel,ahol már anyuék vártak.
Az üdvözlések után anyuék elmondták,ki hol fog aludni.
-Anne és Robin az 70-es szobában lesznek. Gemma Ashtonnal a 71-esben. Harry és [T/N] a 69-esben..
-MI VAN???????-keltünk ki magunkból.
-Én? Ezzel a szexmániás idiótával egy 69-es szobában??? Ezt tisnem gondolhatjátok komolyan.. -fújtattam..
-Akár tetszik,akár nem,ez van. Haza lehet menni,ami innen 500 km..-mondta anyu,aztán bementek a 72-es szobába.
-Király..-ültem le az ágyra.
-Nekem mondod?-pakolt be az egyik szekrénybe.
-Te alszol a földön.-terültem el a franciaágyon.
-Meg a faszt! Hozzám méltóan fogok aludni,és te is.
-Ezért mondtam,hogy a földön ágyazol.
-Szerintem valaki túl sok mesét néz.
-Tudom,ezért hoztam neked egy meseválogatást.
-Jaj,neked olyanod is van?
-Neked írtam ki. Nem magamnak.
-Ahaa,szóval szoktál rám gondolni is.
-Dehogy is!
-Ne tagadd.
-Csak mert utállak.-köptem oda neki szárazon.
-Nyugi,ez kölcsönös,de a tested szexi.
-Paraszt.
-Ribanc.-mosolygott.
-Takarodj ki innen.
-Menj te. Én vagyok az isősebb.
-Lehet,hogy idősebb vagy,de gyerekesebb is.
-Te úgyis csak a farkamat akarod.
-Te beteg vagy! Pont a tiédet? Azt a két milimétert? Ne röhögtess.
-Nem 2 hanem 22 centi,de nehogy most izgulj rám,3 hétig leszünk itt.
-Majd pont rád fogok izgulni..
-Igen. Én meg rád.
-Faszfej.
-Kurva.
-Rohadék.
-Seggnyaló.
-Buzi.
-Lotyó.
-Takarodj!
-Kurva szádat.

*1 hét múlva*

Nagyjából mellőzzük a vitákat,de még vannak. Sajna egy ágyban kell aludnunk Harry-vel,de ez nem érdekel már.
-Harry!-kiabáltam ki a fürdőből egy szál fehérneműben,miután megszárítottam a hajam.-Harry!
Nem válaszolt.
-Itt vagy?-kukucskáltam ki,de rögtön meg is bántam.
Láttam a... a … a… farkát!! Fúj! Gusztustalan .. Az ágyban?? Ahol alszok?? Ez nem normális.. Hirtelen ötlettől vezérelve rohantam oda és ordítottam.
-Harry,te normális vagy?? Pár percig nem tudsz várni??? Muszáj neked pont az ágyban?? Idióta faszkalap!
-Nyugi van! Inkább segíts.
-Segítsen a halál.-kaptam ki a szekrényből pár ruhát,majd a fürdőben átvedlettem.
Mikor kimentem,pont akkor spriccelt a kezébe. Bevallom,akármennyire nagy köztünk az ellenszenv,szexuálisan vonzódunk egymáshoz..
-Ahhw..-nyögött fel,majd figyelmen kívül hagyva engem,elment fürödni.
Ha ő is,akkor én is. Kölcsön kenyér visszajár.. Táskámból előhalásztam rózsaszín műfalloszomat,s levetkőztem. Lábaimat szétnyitva simogattam magam,hatalmas sóhajok közepette,kizárva magam körül mindent. Kellően benedvesedve nyomtam fel magamnak . Hatalamasat nyögtem,ahogyan a műfasz bennem volt,teljesen kitöltve engem. Gyorsan pumpáltam vele magam ,egyre közelebb kerülve az orgazmushoz. Ekkor valaki elvette onnan a kezemet,és tempósabban mozgatta bennem a műfaszt. Harry volt az. Ebben a helyzetben nem igazán foglalkoztam azzal,hogy mi most itt szexelni fogunk,mert ha elrepít a csúcsra,akkor mindegy,hogy ő az vagy sem. Hangosan nyögtem,ahogyan a játékszert mozgatta bennem. Végső csapásként bevetette nyelvét is csiklómnál. Értette a dolgát,nyelve összes izmát használva juttatott el az orgazmusig.
-Finon vagy,baby. Most te jössz.
Minden szó nélkül tepertem le,heces csókcsatánkat meg nem szakítva. Nyakán lila szívásnyomokat hagytam,majd tetkóit végignyaltam. Hasa aljánál egy kicsit elidőztem,ezzel is kínozva őt. Alsónadrágját lassan távolítottam el,ügyelve,hogy minél többször érjek erekciójához.
-Szopj le!-nyögte.
Kicsit játszottam vele. Kézzel simogattam,olykor vêgignyaltam egész hosszát,s golyóit is nyalogattam. Jó volt nézni,ahogy szenved alattam. Már nem bírtam,úgyhogy bekaptam,annyit,amennyit csak bírtam. Gyors tempóban kezdtem el szopni,amivel belőle öblös,mély nyögéseket csaltam ki. Farkát lenyomtam torkomon,amitől őklendeztem,de nem érdekelt. Tempósan mozgattam fejemet hosszú férfiasságán,majd számba élvezett. Ötlettől vezérelve köptem ki az ágy alatti kis kukába,majd időt húzva ereszkedtem rá. Nyögéseink betöltötték az egész szobát,néha sikolyaim keresztezték morgásait,szitkozódásait. Tempómat megtízszeretem,de Harry átvette az irányítást,úgy,hogy nem csúszott ki belőlem. Jobb lábamat bal vállára tette,s szexistent meghazudtoló módon döngetett.  Nyöszörögtem,visítottam alatt,miközben melleimet markolásztam.
-Ahh,Harry..Mindjárt..
-Én is..-nyögte ki nehezen.
Amint ezt kimodta rám borulva élvezett el,közvetlen utána én is. Mellkasomon lihegett velem együtt,mikor tudatosult bennem,mit tettünk. Harry már aludt,én pedig kimásztam alóla. Könnyeimmel küszködve mostam le magamról a mocskot..

*két hét múlva*

Reggel betegen keltem fel. Anyu persze azonnal haza akart vinni,így pakolászni kezdtünk. Harry-vel azóta az este óta tart a 'Barátság extrákkal' szisztéma. De ugyanúgy basztatjuk egymást. Mikor szálltam volna be a kocsiba,váratlanul összeestem. Innen minden kiesett.. Csak a sötétséget láttam..

11 megjegyzés:

  1. Huh ez baromi jóó!! Hamar kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. gyorsan a 2. rész naon jó!!!

    VálaszTörlés
  3. én is szeretném, ha lenne folytatása. :))

    VálaszTörlés
  4. Vááááááá siess kövivel imádom! <3

    VálaszTörlés
  5. szia ez egyszerűen isteni.Ha lehet én is kérhetek egy sztorit Harry-vel.Előre is köszi.És bocsi a kérdésért kb mikorra lesz kész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom,mikorra lesz kész,mert nagyon sok kérés érkezett.. :/ de igyekszem minél hamarabb hozni :D

      Törlés
  6. Szia!
    Nagyon jó lett, Köszönöm szépen!

    Jasmine

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz ennek folytatása?

    VálaszTörlés