2014. augusztus 1.

Harrymantikus +18

Itt az első sztori, amivel jelentkeztem. Egy Romantikus Harry. :)
Remélem tetszik.
Már egy ideje tetszik a legjobb barátom, Louis haverja, Harry. Sajnos ő nem így érez irántam. Évek óta nem találkoztunk. mégis bele vagyok esve.
- Szia kicsi Lin. Nem jössz át megnézni egy horrort? - hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Adj 10 percet és ott vagyok. - csaptam le a telefont.
Nem sokkal később, hangosan kopogtam a barátom házának ajtaján, és amikor kinyitotta az ajtót, a nyakába vetettem magam.
- Azt hittem, már sosem érsz ide. - mondta vigyorogva.
- Miért, hisz csak 8 perc volt. - bokszoltam a vállába. betettük a Sikoly című filmet, és csináltunk két tál popcornt. Körülbelül a film közepénél megjött Harry.
- Remélem nem baj, hogy ő is itt van. - súgta Louis.
- Miért lenne baj, hisz itt lakik, nem? - kérdeztem vissza zavarodottan.
- Csá, lou. - pacsiztak le.
- Csá, haver. - válaszolt Lou.
- Szia Harry, lin vagyok. De gondolom nem emlékszel rám.
- Szia. Már, hogyne emlékeznék? - ölelt magához. - Egyre dögösebb vagy. - tolt el magától és tüzetesen végig mért. Zavartan felkaptam a két üres tálat és a konyhába menekülve új adagokat csináltam.
Miután végig néztük mind a 4 részt, elég késő volt, ezért a fiúk nem engedtek haza. Így kunyiztam tőlük ruhát, amiben alhatok. Harry készségesen adott egy pólót és egy boxert, majd megmutatta mit hol találok és magamra hagyott. Gyorsan lezuhanyoztam, felvettem a kapott ruhákat és kimentem a srácokhoz. Kocsányan lógó szemekkel bámultak rám, mire zavarba jöttem.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Valószínűleg te vagy az egyetlen lány, aki egy pasi pólójában és boxerében is dögösen néz ki. - kacsintott rám Harry.
- Ha tudom, hogy ilyen dögösen nézel ki benne, akkor mindig kértem volna, hogy öltözz át, ahányszor csak jöttél. - mondta mosolyogva Louis.
- Louis William Tomlinson, micsoda  hím soviniszta beszéd ez? - kérdeztem és egy pici pofonnal díjaztam. Harry mellettünk nevetett, mire elé léptem és a pólója gallérjánál felhúztam. Tágra nyílt szemekkel nézte, mi a következő lépésem, én pedig a kezemet a válláról felvezettem a nyakára és közelebb hajoltam, mintha megakartam volna csókolni, ő is egyre közelebb hajolt, de én elfordultam tőle és őt is egy kis pofonnal díjaztam. Elégedetten ültem a kanapéra, a két fiú pedig döbbentem állt előttem. Hirtelen valami átfutott az agyukon, mert mindketten megindultak felém és én tudtam, hogy megakarnak csikizni. Felpattantam és elkezdtem az emeletre futni, de azzal nem számoltam, hogy Louis nem pakolta el a cuccait az emeleti folyosóról. Tehát összefoglalva 2 dögös srác kergetett a házukban és én átbucskáztam 3 bőröndön. A lábamat szorongatva ültem a földön, és nem törődtem azzal, hogy folynak a könnyeim.
- Jól vagy Lin? - kérdezte Harry és Louis egyszerre.
- Persze srácok, semmi baj. - erőltettem magamra egy mosolyt.
- Felbírsz állni? - aggodalmaskodott Harry. Annyira cuki, hogy meg akarom csókolni - gondoltam.
- Persze, csak meghúztam a bokámat, nincs semmi komoly. - Nagy nehezen felálltam és elkezdtem bicegni Lou szobája felé.
A következő pillanatban megbicsaklott a lábam, és pofára estem volna, ha Harry nem kap el. Egy egyszerű mozdulattal felkapott és az ölében vitt a szobájába. Letett az ágyra, és fel akart állni, de én még mindig kapaszkodtam a nyakába.
- Nyugi, mindjárt visszajövök. - mondta és lefejtette a kezeimet a nyakáról és Louissal magamra hagyott a belém fojtott vallomásommal.
Talán el is szundíthattam, de mikor nemsokkal később hallottam nyílni az ajtót, rögtön éber lettem.
- Aludj csak tovább Lin, csak a cuccaimért jöttem, lent alszom a kanapén. - magyarázkodott Harry.
- Maradj csak, elférünk itt ketten is. - mosolyogtam rá.
- Hát jó. - mondta és befeküdt mellém. Egymás szemébe néztünk és éreztem, eljött a vallomás ideje.
-Harry, el kell mondanom valamit.... - kezdtem és felültem, mire ő is hasonlóképp tett. Már épp kiböktem volna, amit akartam, de nem tudtam, mert megcsókolt. Nem mozdította meg a száját, csak tartotta enyémen, de ez a csók mégis sokkal intenzívebb volt, bármi másnál. Nyelvét végig húzta alsó ajkamon, majd mikor látta, hogy nem ellenkezek, bátrabb lett és már rendesen megcsókolt. Nyelve táncra hívta az enyémet és a dominanciáért küzdöttünk. A levegő hiányában váltunk szét, csak annyi levegőt vettünk, amennyit muszáj volt, és nyelveink már újra egymással vívtak. Mikor már mindkettőnkkel forgott a szoba, ajkaink elváltak egymástól és a hátunkra feküdtünk.
- Harry, azt akartam már az előbb is elmondani, hogy évek óta csak téged szeretlek.
- Én is így érzek. Soha sem voltam boldogabb. - mondta és magához ölelt. - Csak egy dologgal tudnál boldogabbá tenni.
- Mivel?
- Azzal, hogy a barátnőm leszel.
- Ezt kérned sem kell. - mondtam és egy puszit nyomtam az orrára. A koncertekről kezdett beszélni, de annyira álmos voltam, hogy nem tudtam rá figyelni.
- Ennyire untatlak? - kérdezte megjátszott sértődéssel.
- Soha nem untatnál, de hajnali kettő is elmúlt már. És négy gyilkosokkal teli film után már elég fáradt az ember.
- Aludj szépen. - szólt hozzám, a mellkasára húzott és a hajamba csókolt.

Másnap reggel egyedül ébredtem, de egy levelet találtam Harry-től.
Van egy kis elintézni valóm, de este 8-ra öltözz valami csinibe.
Harry xx

Mivel nem tudtam hazamenni az egész napot Lou-val töltöttem.
Hatkor észbe kaptam, hogy készülődni kébe.
- Basszus, nem fogok időben elkészülni. Louis, mivel nincs itt szoknyám kérhetek tőled egy inget?
- Persze, de mihez? - nézett rám értetlenül.
- Ha kész leszek, majd meglátod. - gyorsan megfürödtem, sminkeltem, és a hajamat szabadon hagytam göndörödni. Felvettem az inget, ruhát csináltam belőle és Lou szobájából a magassarkúmat, majd lementem a nappaliba.
Így néztem ki.
Mikor lementem Lou csak némán nézett.
- Ennyire rossz? - néztem végig magamon.
- nem, ennyire dögösnek, még sosem láttalak. - mondta, és a következő pillanatban két kezet éreztem a derekamon.- De dögös valaki. - csókolt a nyakamba Harry. - Mehetünk?
- Persze. - fogtam meg a kezét. Harry, egy nagyon szép kis erdei kunyhóba vitt, ahol megvacsoráztunk.
- Az Louis inge rajtad? - kérdezte hirtelen. Elmosolyodtam, majd végig simítottam az ingen. Elég jól sikerült megcsinálnom.
- Igen. - bólintottam nagyot. - Ké.... elakartam neki mesélni a történetet, de közbevágott.
- Akkor miért nem vele jöttél el? - felállt, majdnem az asztalt is felborította.
Leesett állal néztem rá, nem értettem a kérdését.
- Tessék, - alig tudtam kinyögni ezt az egy szót, annyira meglepődtem.
- Miért nem vele jöttél? Ha? - rátenyerelt az asztalra, belebújt az arcomba. Más esetben megijedtem volna, de most elöntött a düh. Közelebb hajoltam hozzá, ajkaink majdnem összeértek.
- Miért tettem volna így? Ha? - utánoztam a hangját.
- Ó ugyan kérlek. Nem is értem miért mondtál nekem igent. Nyilván van köztetek valami Louis-val.
Oké, én biztos rosszul hallottam. Azt hiszi van köztünk valami? ilyennek képzel?
- Te teljesen hülye vagy! - álltam fel mérgesen. - Ja, van köztünk valami. Barátságnak hívják. - leszedtem magamról a konyharuhát ami be volt gyűrve az ingbe. - Szerinted Lou nem kérdezett volna meg? Úgy ismered, mint aki kihagy egy lehetőséget is? És én? - kezeimmel össze-vissza mutogatok mérgemben. Nem hiszem el, hogy ezeket mondta! - Azt hiszed összejöttem volna veled, ha Louis-t szeretem? Igen Harry, tényleg ezt hiszed? Hát akkor tudod mit? Dugd fel magadnak! mutatom fel a középső ujjamat. Ő csak néz rám, meg sem szólal. Eléggé kikeltem magamból. De úgy felforralta az agyvizem! Képtelen vagyok elhinni, hogy azt hiszi képes lennék megcsalni bárkit is. Pláne őt. Hisz teljes szívemből szeretem!
Lassan sétálok el, azt hiszem, utánam fog jönni. De tévedek.
Bántott, hogy nem jött utánam, de ha nem kellek neki, akkor még jól is járhattam. Ez és ilyesféle gondolatokkal kínoztam magam haza fele. Otthon ledobtam magamról az inget, beálltam a zuhany alá és hagytam had mossa le rólam a bánatot. mire ki jöttem a zuhany alól rájöttem, hogy bocsánatot kell kérnem Harry-től. Gyorsan felkaptam egy toppot és egy szoknyát és már pattantam is be a kocsiba. Pár perc múlva ott álltam a srácok háza előtt. Kopogtam, de nem Harry nyitott ajtót, hanem Louis. Meglepődve néztem rá.
- Szia. Nem tudod, hol van Harry?
- Szia. Visszament a saját házába.
- És megadod a címét?
- Hát ha megtudja, hogy én mondtam meg, akkor megharagszik rám.
- Tőlem nem tudja meg. Kérlek. - könyörögtem neki, boci szemekkel.
- Na jó. - Amint elmondta amit, tudni akartam, egy perccel sem maradtam tovább. Beszálltam a kocsiba, és nagy gázzal startoltam. A megengedettnél sokkal gyorsabban hajtottam, és azért imádkoztam, hogy a rendőr ne állítson meg. Kerék csikorgatva álltam meg a ház előtt. Kipattantam a kocsiból, sebtiben bezártam és már rohantam az ajtóhoz. A kopogással nem foglalkoztam, elővettem a Louistól kapott pótkulcsot és bementem. levettem a cipőmet, majd az emeleten keresni kezdtem Harry-t. Mikor megláttam a szobában, a szívem nagyot dobbant és elöntött a forróság. (Az már csak plusz volt, hogy meztelenül aludt.)
Hangtalanul léptem hozzá, ás túrtam bele rakoncátlan fürtjeibe. Nem ébredt fel, csak oldalra fordította a fejét. Ellenállhatatlan késztetést éreztem, hogy a csókjaimmal ébresszem fel. A késztetés nem múlt el tehát, apró nedves csókokkal haladtam a nyakától lefelé a mellkasa irányába. A V vonalán húztam végig a nyelvem, mikor felébredt.
- Lin, te mit csin... - de nem tudta befejezni, mert a szájára tapadtam. Percekig faltuk egymás száját, majd levegő hiány következtében szétváltunk. de épp csak annyira, hogy levegőt vegyünk, ám az ajkai már lefelé haladt a nyakamon, amit nem tudtam sokáig csendben tűrni, néha-néha fel kellett nyögnöm. Le kapta a pólómat, és a melltartón keresztül markolászta melleimet,és ajkai nyakam vékony bőrét gyötörték. Levette a melltartómat, a hátamra fektetett és tovább gyötörte a melleimet, szívta, gyúrta, és harapdálta. Gyors mozdulattal lehúzta a szoknyámat, a bugyival együtt. Ujjait végig húzta nedves résemen, majd felhelyezte két ujját. Nem voltam szűz, de kicsit feszített. Beletúrtam göndör fürtjeibe, mire lágyan ujjazni kezdett. Folyamatosan gyorsított a tempón, mire én sem bírtam tovább és verni kezdtem a farkát. A nevét nyögve élveztem el, de tovább folytattam a kényeztetését, majd mikor a legkevésbé számított rá, a számba csúsztattam. Gyorsan kezdtem el mozgatni a fejem, mire hangos nyögéssel a számba élvezett. Fordított a pozíción, így megint én kerültem alulra, makkját a csiklómhoz dörzsölte, mire egy hatalmasat nyögéssel válaszoltam.
- Mehet kérdezte Harry, nem válaszoltam csak határozottan bólintottam.
Lassan belém csúsztatta hatalmas férfiasságát, de megállt, mikor felszisszentem. Bátorítólag megszorítottam bicepszét, vette az adást és mozogni kezdett. Először lassú és mély lökésekkel ostromolt, majd fokozatosan gyorsította a tempót. hirtelen kihúzódik belőlem és a hátára gördül, majd a kezemnél fogva magához húz,
- Most pedig el akarok temetkezni benned. - nyögi a szemembe nézve. Megfogja a csípőmet, felemel, beigazítja magát alattam, és igen lassan magára enged. Felnyögök a teltség érzéstől.
- Ez az kicsim, érezz engem, csakis engem. - hörgi Harry, majd a csiklómat kezdi ingerelni a kezével.
- Te mozogj licsim, fel és le, ahogyan kívánod. - rekedtes halk és őrült szexi a hangja.
Óvatosan felemelkedem, majd visszaereszkedem, a tempót folyamatosan változtatom, kedvem szerint. A légzésem szaggatott hasonlóképp az övé is, és amikor lefelé ereszkedem felemeli a csípőjét és visszalök vele. Felveszünk egy ritmust.... fel, le, fel, le.... újra és újra végrehajtjuk a mozdulat sort....és annyira jó, ahogy folyamatosan érezzük egymást, és egymás szemébe nézve hajszoljuk magunkat a gyönyör felé. A tempón megállás nélkül gyorsítunk,és az, hogy látom az élvezetét átlök a határon, és robbanok körülötte. Ő a csípőmet markolva lehunyja a szemét, fejét hátraveti, az álla megfeszül, és a nevemet nyögve élvez. A mellkasára rogyok. Megsemmisülten fekszem a mellkasán és várom, hogy lecsillapodjon a légzésem.
- Köszönöm Kicsim. - emeli meg az állam.
- De mit? - kérdezem értetlenül, mert valamiről lemaradtam.
- Azt, hogy megmutattad nem kell féltékenynek lennem. - lágy csókot lehel a számra.
- Szeretlek. - mondtam ki az évek óta tartogatott vallomást.
- El sem tudod képzelni milyen jó ezt hallani. Én is szeretlek.
- Hidd el, el tudom. - kacsintottam rá, majd megcsókoltam. Mikor szétváltunk a mellkasára húzott és a hajamba csókolt. 
- Jó éjt Szerelmem. - ennek hallatán elmosolyodtam, de válaszolni már nem volt se erőm, se időm, ugyanis átléptem az Álmok Birodalmába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése