2014. augusztus 17.

Régi barátok

Sorry, ez most nem 18+-os, de azért reménykedem benne, hogy tetszik! Nem sokára +18-ast is hozok. Soory, a csúnya szavakért.
Puszi Gin.xx
Aki szeretne történetet kérni az írjon a gwendolyn.tussaud@gmail.com email címre vagy írjon kommentet! ;)
Na de jöjjön a történet!

A legjobb barátommal Harry-vel eldöntöttük, hogy a nyári szünet első napját wellnessel töltjük.
De most kivételesen a barátnője nélkül. Először az úszómedencéhez megyünk. És le is ragadunk ott. Jól szórakozunk egészen addig, amíg Harry le nem ment a víz alá, és le nem rántott magával. Vizet prüszkölve jöttem fel a felszínre és nyomtam le őt. Mikor feljött akkor láttam, hogy sok vizet nyelt, ezért kihúztam a medence szélére, mellé ültem és tartottam a fejét.
- Annyira sajnálom, Harry.
- Nincsen semmi baj kicsi Lin,te vagy a legjobb barátom. Szeretsz engem, és tudom, hogy szándékosan nem tennél ilyet. - a hirtelen jött felismeréstől padlót fogtam.
-  Igen szeretlek.
Hiába vagyok szerelemes Harry-be, ő mindig csak barátként fog tekinteni rám. Szomorúan fordultam el tőle.
- Hey. Mi a baj? Én tettem valamit? Mert ha igen, akkor sajnálom, tudod, hogy sosem tudnék neked ártani. - az államnál fogva fordított magához.
- Semmi baj sincs.
- Akkor miért lettél ilyen furcsa?
- Ez bonyolult. - hunytam le a szemem.
- Nekem elmondhatod. - suttogta és a hasamtól puszikkal haladt fel a nyakamon át a számhoz. Már a számnál járt, mikor eltoltam magamtól. Bármennyire is akarom azt a csókot, neki barátnője van, aki a húgom. Ismerem a titkát, de akkor sem tehetem ezt vele.
- Harry, hagyd ezt abba!
- Miért tenném?
- Mert menyasszonyod van, aki a húgom.
-Nem érdekel, tudom, hogy te is akarod. - húzott magához és a nyakamat csókolgatta. Nagy nehezen kibontottam magam a karjai közül, majd a vízbe ugrottam. Amint feljöttem hozzá intéztem a szavaimat.
- Ezt gondold át még egyszer Szépfiú. - szólítottam a gyerekkori becenevén. Majd elúsztam, és, hogy lehiggadjak masszíroztatni mentem. Miután visszaértem a cuccai már nem voltak ott, így én is hazamentem.

Amint beléptem, a húgom fogadott.
- Te szemét kurva, hogy tehetted ezt velem?
- De mégis mit?
- Azt, hogy rámásztál Harry-re és le akartál feküdni vele, mikor nagyon jól tudod, hogy az ő gyermekét várom.
- De ez nem igaz. Ahogy az sem, hogy Harrytől vagy terhes.
- Harry nem ezt mondta.
- És mégis kinek hiszel? A tesódnak, aki minden titkodat és hülyeséged ismeri, ezek ellenére melletted áll vagy annak akinek csak egy egy éjszakás kaland voltál és azért akar elvenni, mert elhitetted vele, hogy az ő gyerekét várod, mikor mindenki tudja, hogy az exed ejtett teherbe? - akadtam ki most már én is.
- Annak, hogy Harry tényleg szeret.
- Na gratulálok. Sok boldogságod. De engem örökre felejts el. - mondtam majd a szobám felé menet, anyám esett nekem.
- Hogy tehetted ezt a húgoddal?!
- Szakadj le rólam és kérdezd meg tőle az igazat. Na csá! - mondtam sírva, majd felrohantam a szobámba és összepakoltam a cuccaimat és elővettem a dugi pénzem, majd kicuccoltam a saját kocsimba. Csak apámnál álltam meg, de nála is hasonló fogadtatást kaptam, mint otthon. A gimis barátnőm sem fogadott kedvesebben.
Így elmentem a Holmes Chapel-i lakásomba, amit akkor vettem mikor teherbe estem  és elvetéltem.
Erről a lakásról senki sem tud. Rajta kívül.

11 megjegyzés:

  1. Szia :) én szeretnék kérni :)) lehet Zaynes és durva. :) előre is köszi ♥

    VálaszTörlés
  2. ennek ugye lesz folytatása?!!! :D

    VálaszTörlés
  3. szia lehet hogy az előző sztoridnal nem figyelted de leccives en is kerhetnek egy +18-as Harryset.Előre is koszi es bocsi a kerdesert de kb.mikor lesz kesz a sztori

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is kérhetnék egy 18+os Harry sztorit! Előre is köszi :)

    VálaszTörlés
  5. Persze, felírtalak titeket! Sietek amennyire tudok! :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék,kérni egy Niall-os +18-as legjobb barátból szerelem sztorit.Nagyon Köszi. Márta névre. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia en is szeretnek kerni egyet Louis-val +18 es durva legyen lecci. Elore is koszi.:)

    VálaszTörlés