2014. augusztus 12.

Valami új (18+) Harry

Danielle N-nek :)
Remélem tetszik :)
Gasorin.xx



Szemeim éppen,hogy lecsukódtak,azonnal ki is pattantak a sírás hallatára. Kelletlenül kikecmeregtem az ágyból,majd kislányom ágyához vezetett az utam. Cloé hatalma hanggal rendelkezik,amit biztos tőlem örökölt,mert ha ideges vagy hisztis vagyok,akkor igenis üvöltök.
-Ma fél éve.-puszilta meg a vállamat Harry.
-Igen.. Gyorsan telik az idő,nem gondolod?-kérdeztem nevetve.
-De igen. Túl gyorsan..
-Harry,megbántad?-kérdeztem,s a fél éves Cloé-t lefektettem aludni.
-Nem. És soha nem is fogom. Fél éve vagyunk házasok,és fél éves a kislányunk. 
-Tudom. Vigyél aludnii.-öleltem meg.
-Igenis,hercegnőm!-kapott fel. 
Elcipelt egészen a hálószobáig és jól betakargatott. Homlokomra apró csókot lehelt,majd bebújt mellém. Mellkasára húzva simogatta hajamat,s hátamat,addig,míg el nem nyomott az álom. 
A szülés óta nem nagyon voltunk együtt szexuálisan,maximum 6-7-szer.De akkor is nagyon vigyázott rám. Úgy érzem ő a nekem való férfi. 3 éven keresztül jártunk,még csak le sem feküdtünk,de elfogadta az én régimódiságomat. Rá sem néz más lányokra,úgy ahogy én sem más férfiakra. Mi egymásnak lettünk teremtve. Ismerve Harry-t,nagyon perverz egy pasi,de mégis várt rám.. 3 éven keresztül.. Csak szeretnék egyszer valami mást is csinálni vele az ágyban,nem csak a gyengédséget akarom tapasztalni,hanem a durvábbik felét is.

*Másnap reggel*

-Jó reggelt,baby.-mosolygott rám Harry,ahogy kinyitottam  szememet. 
-Neked is. Mióta nézel?
-Nagyjából 1,5 órája. -nevetett fel. És valaki vár még itt rád.-nézett a kezében lévő babára.
-Kincsem!-mosolyogtam,mire Cloé tapsolni és nevetni kezdett.
-Csináltam neked reggelit.
-De aranyos vaaagy!-nyomtam puszit a szájára,majd átvettem a kislányt.
Rutinos mozdulatokkal szabadítottam ki egyik mellemet,majd hagytam,hogy egyen.
-Ugye tudod,hogy be tudok rá indulni?
-Tudom. És jól esik téged kínozni.
-Most úgy letepernélek..
-Figyi,ma átviszem Cloé-t Gemmának,és aztán azt csinálsz velem,amit csak akarsz.-kacsintottam.
-Kecsegtető ajánlat. Úgyhogy el is fogadom.
-Helyes.

*14:00*

-Harry! Mit csinálsz?-nevettem.-Hagyd abba!!
-Na,ki neked az egyetlen?
-Te! Csak ne csikizz!!-vergődtem.
-Mit kapok cserébe?
-Engem.-mosolyogtam rá sokat sejtően. 
-Vigyázni fogok,ígérem.-suttogta.
-Ne. Harry,én azt akarom,hogy durva légy! Kérlek,csak valami új dolgot akarok kipróbálni.-könyörögtem neki. 
-Nem tudom..Nem akarok neked fájdalmat okozni,szívem..
-Kérlek..
-Oké,de ha fáj,gyengéd leszek.-közölte.
-Rendben. Csak vadulj be,úgy,mint soha.
-Igenis.-mosolygott és erőszakosan tapadt ajkaimra.
Élveztem minden pillanatot,ahogy követelőzően kereste nyelvemet,csókcsatára ösztönözve azt,ami döntetlen eredménnyel ért véget. Ketté tépte rajtam a pólót,s melltartóm is ugyanerre a sorsra jutott. Hozzám nyomta lüktető ágyékát,mire szinte azonnal elázott a bugyim. Halkan felsóhajtottam,majd újra szájára találtam. Vadul faltam,a csókcsatát ezzel megnyerve. 
-A kis telhetetlen. 
-Dugj már meg.-nyögtem ki nagy nehezen.
-Az még odébb van.-kacsintott és nyelve azonnal rátalált melleimre.
Mellbimbómat nyalogatta,szopogatta egyszerre,másikat pedig ujjaival csipkedte. A tejem kissé folyni kezdett de ebben a helyzetben ez volt a legkisebb gondom. Hamar abbahagyta a tevékenységét,majd nyakamhoz hajolt. Rögtön nekiesett és kiszívta,ezzel véres nyomokat hagyva testemet haladt egyre lejjebb. Nagyon bejött ez a fajta bánásmód. Én is bevadultam,s hátára fordítottam az ágyon. kedvenc felsője volt rajta,ezért inkább csak levettem róla,és elhajítottam valamelyik sarokba. Nadrágját gyorsan lehúztam róla,bokszerét pedig szétszaggattam. Hangosan felnyögött,ahogy farka kiszabadult,s felcsapott köldöke fölé. Hatalmas mérettel rendelkezik és tudja,jól,mennyire imádom ízlelgetni. Nem is tétlenkedtem sokáig. Bekaptam egész hosszát a mély torok-technikával,egészen a 'prémig'. Nem szeretem,ha le van borotválva,ezt pedig nagyon is tudja. Gyors tempóban kezdte el szopni,néha fogaztam is,ami belőle fájdalmas nyögést váltott,ki ugyanakkor biztatott,hogy folytassam. Tudtam,hogy már közel van az orgazmusa,ezért még ennél is gyorsabb iramra kapcsoltam,minek következtében elégedettségét a számba kilövellő ondóval tudatta. Gondolkodás nélkül nyeltem le örömnedvét,majd hátamra borított.Kettétépte rajtam az alsóneműt,amit imádtam,de nem tulajdonítottam neki túlságosan nagy figyelmet ebben a helyzetben. Az ágy alatt kezdett el kutakodni,majd elő is vett egy vibrátort.
-Az honnan van?
-Én vettem.-rántott vállat.-Még pár hónapja,mert ki tudja,mikor van rá szükségünk.-nevetett,majd lassan hátsómba tolta.
Hangosan felsikítottam,mire azonnal kihúzta. 
-Nagyon fáj??
-Csak kellene síkosító..
-Van.-mosolygott,s bekente vele hátsó bejáratomat,majd ismételten elkezdte felnyomni a játékszert,ezúttal gyengéden,amitől nem fájt. Hangosan felnyögtem,mikor bekapcsolta rajta a rezgést. Ezalatt Harry ujjaival kezdte ingerelni csiklómat,nyelvével pedig bejáratomat kínozta. Melleimmel kezdtem el gyurmázni,s hangosan nyögtem,mikor másik kezével durván kezdte mozgatni bennem a még rezgő,fekete vibrátort. Eközben elhajolt nőiességemtől,számra pedig vad csókot lehelt,amit nyögésem szakított meg.  Mosolyogva állt fel és kezdte magát kényeztetni. 
-Ahh,Harry..Kérlek bassz már meg!-kiáltottam,erre pedig férjem kihúzta a vibrátort és óvszert keresett.
-Hagyd,Harry,szedek gyógyszert.-mosolyogtam,mire ő is.
Szó nélkül hatolt belém nem mindennapi méretével,számat pedig hatalmas sikítások hagyták el. Az ágy szó szerint recsegett alattunk,Harry pedig még jobban gyorsított,amitől már a hátát karmoltam véresre.Alhasamban kezdett gyűlni az orgazmus,de tartottam magam. Ne hittem,hogy ez ilyen jó lesz,de nyögéseink biztosítottak róla,hogy csodálatos. A G-pontomat kezdte ostromolni,majd egy óriási,öblös,férfias nyögéssel belém lövellte nemi szerve tartalmát. Erre azonnal elmentem. Lihegve borult mellém,a mellkasára húzva takaróval pedig betakart minket. 
-Bocsánat,ha durva voltam.-puszilgatott.
-Nem voltál. És úgy döntöttem,mégsem szedek bogyót.
.-Szeretlek.
-Én is téged.-csókoltam meg.






8 megjegyzés:

  1. Szia! Ha lehet szeretnék kérni egy sztorit Zaynnel ami legyen durva! Imádom az irásod egyszerûen fantasztikus vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hali :)
      Felírtalak :) és köszi a dicséreteket :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is,úgy mint akármelyik más! Imádom ahogyan írsz!
    én is kérhetnék egy sztorit Harryvel? Az alaptörténet lehetne-e az, hogy a lány és Harry utálják egymást, legalábbis mindig beszólogatnak egymásnak?
    Előre is Köszönöm! :)

    u.i.: Jasmine névre legyen. Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszi a dicséretet^^ természetesen felírlak :)))

      Törlés
  4. Szia! Nagyon imádom ahogyan írsz és köszönöm a sztorit. Egyszerűen fantasztikus lett <3 <3

    VálaszTörlés
  5. Szia,ez a történet szerintem is fantasztikus lett. Így én is szeretnék tőled kérni egy Niallos sztorit,ami ilyen hasonló családos ha lehet:))))) Előre is köszönöm :D

    VálaszTörlés