2014. augusztus 1.

Nekem több kell 2. rész (Liam) +18

Drága Olvasóim! Mint láthatjátok a blog 3 új íróval büszkélkedhet, ezért ha rendelni akartok tőle akkor rendeléskor írjátok oda a nevét vagy az ő sztorija alá írjátok a kérést! Én még mindig szünetelek, mert egyszerűen nem volt időm írni, így semmit sem haladtam a sztorikkal. Viszont most belehúzok és hétfőre egy hétre tőlem is lehet majd rendelni. Addig is van három csodás író akik teljesítik minden kéréseteket! Jó olvasást! :)
Itt találhatjátok az első részt: Nekem több kell
*Anikó*
 Kislányom remélem, nagyon gyorsan megmagyarázod ezt a helyzetet – mutatott apám az összegyűrt takaróra és Liamre. Éreztem, hogy az egész fejem kezd elvörösödni, de azért álltam a szüleim tekintetét.
- Hát… - bizonytalanodtam el. Segélykérőn néztem Liamre, aki ugyanolyan kétségbeesettnek tűnt, mint amilyennek én érezem magamat.
- Csak együtt voltam a barátnőmmel – emelte fel végül Liam harciasan a fejét, mire apám feje elvörösödött.
- Mégis mit képzelsz te magadról? – kezdett el üvölteni teli torokból – Míg mi nem vagyunk, itthon ilyen dolgokra csábítod a lányomat? – ajjaj. Ennek nem lesz jó vége. Ha apa Liamet hibáztatja, emiatt akkor soha többet nem fog vele megbarátkozni, én viszont azt szeretném, ha az apám és a választottam jól kijönnének egymással.
- Apa, nem nagyon kellett csábítani. Nem csak Liam hibája – erre még jobban elvörösödött a feje, már ha ez lehetséges, és dühösen kivonult a szobámból. Anya egy szó nélkül követte. zavartan néztünk egymásra, majd egyszerre kezdtünk el nevetni. Ilyen szerencsétlenek is csak mi lehetünk.
- Ne foglalkozz apuval – simogattam meg csupasz mellkasát, mire jólesően megborzongott. Még mindig mosolyogva adott puszit az arcomra és csak utána válaszolt.
- Nem foglalkozom vele, csak az jutott eszembe, hogy ilyen bemutatkozáson sem vettem még részt – röhögött fel megint hangosan. Játékosan belebokszoltam a mellkasába, mire abbahagyta a nevetést és csillogó tekintettel nézett rám. – Szeretlek – hajolt közel ajkaimhoz- Zihálva vettem a levegőt, miközben arra vártam, hogy Liam ajka mikor éri el az enyémet, mielőtt ez megtörtént volna megszólaltam.
- Én is szeretlek. Mindennél jobban. – amint ezek a szavak elhagyták a számat rögtön lecsapott ajkaival. Szenvedélyesen csókolóztunk. Liam egy hirtelen mozdulattal lerántotta rólam a takarót, így most már teljes meztelenségünkben simulhattunk egymáshoz.
- Gyönyörű vagy – zihálta a fülembe, miközben ajkaival egyre lejjebb haladt. Elkezdte kényeztetni a jobb mellemet, mire hangosan felsóhajtottam. – most halkabbnak kell lenned bébi, mielőtt a szüleid megint ismét ránk nyitnak. – kacsintott rám, majd folytatta az előző tevékenységét. Egyik mellemet kézzel a másikat pedig szájjal kényeztette. Addig izgatta a mellbimbóimat, míg már mind a kettő megkeményedett. Liam elégedetten mosolyodott el, majd egyre lejjebb haladt. Mikor végre elérte azt a pontot ahol már nagyon érezni akartam a száját felemelkedett és a számra adott egy csókot. Csalódottan felnyögtem, mire halkan felnevetett és ismét visszahelyezkedett az előző pozitúrába. Elkezdte puszilgatni a combom belső felét, mire előrébb toltam a csípőmet, hogy ezzel is jelezzem, mit akarok.
- Milyen türelmetlen valaki – kacsintott rám, majd gyengéden ismét elkezdte puszilgatni a combom belső felét. Úgy éreztem menten felrobbanok annyi szexuális frusztráltság gyűlt össze bennem, de nem úgy tűnt, hogy Liamnek fontos lenne. Sőt élvezi, hogy kínozhat.
- Liam… kérlek – nyögtem ki nagy nehezen. Kapkodva vettem a levegőt – Nem bírom tovább – éreztem, hogy könnyek szöknek a szemembe, amit Liam gyengéden letörölt és ekkor megéreztem nyelvét a nőiességemen. Izgalmamban felsikoltottam, mire rögtön betapasztotta a számat.
- Halkabban bébi – mosolygott föl. Erőteljesen nyalni és szívni kezdett, majd társult hozzá három ujja is. Lassan kezdte el ki és be, mozgatni. Éreztem, hogy már nem sok van hátra, ezért jelezni akartam Liamnek, de egyszerűen képtelen voltam rá. Amint kinyitottam a számat elélveztem. Szerencsére Liam keze még mindig a számon volt, így eltompította a sikolyomat. Kimerülten hanyatlottam a párnák közé, mire Liam még mindig mosolyogva mászott fölém.
- Kimerültél? – nézett végig az arcomon aggodalmas tekintettel, mire elmosolyodtam és a hátára löktem.
- Annyira nem, hogy téged ne tudjalak kielégíteni – adtam a szájára egy gyors puszit, majd elkezdtem csókolgatni a mellkasát. Liam hangos nyögésekkel díjazta tetteimet, amit ugyan megpróbált visszatartani, de nem nagyon sikerült neki.
Ajkaimmal egyre lejjebb haladtam, míg el nem értem hatalmas hímvesszőjét. Liam visszafojtott lélegzettel várta a következő cselekedetemet. Vártam egy másodpercig, majd bevettem annyit amennyi a számba fért. Liam ismételten felnyögött, mire elkezdtem kuncogni. Megfogta a hajamat és ő kezdte el diktálni az iramot. Először csak lassan, majd egye gyorsabban. Mikor már elégedett volt a tempóval elengedte a hajamat és hagyta, hadd csináljam magamtól. Mikor már éreztem, hogy megremeg kihúztam a számból.
- Ezt most miért? – kérdezte dühösen ráncolt szemöldökkel.
- Ez a büntetésed, amiért olyan kíméletlenül kínoztál – másztam fölé, mire még mindig dühös tekintettel méregetett.
- Én viszont hagytalak elélvezni – mutatott rá a nyilvánvaló tényre. Éreztem, hogy elpirulok. Liam halkan felnevetett. – Szeretem, mikor elpirulsz – helyezett magán lovagló ülésbe. Nem kellett sok és már bennem is volt. Mind a ketten egyszerre nyögtünk fel. Kis ideig nem mozdultunk, hogy megszokjam méretét, de aztán gyors iramban kezdtem el rajta mozogni. Egy idő után Liam megfogta a csípőmet és ő kezdte el diktálni az iramot. Volt egy olyan érzésem, hogy ő jobban szeretett irányítani. Mielőtt észbe kaphattam volna máris én voltam alul, míg Liam felül. gyors tempóban folytatta a mozgást. Nemsokára éreztem azt a bizonyos remegést az alhasamban ezért jeleztem Liamnek.
- Várj meg – zihálta a nyakamba. Mikor már úgy éreztem végképp nem bírom tovább Liam felkiáltott: - Most – Liam kezét a számra tapasztotta ezért a tenyerébe sikítottam, miközben ő ajkaival a melleimet kezdte el becézni, hogy még véletlenül se legyen hangos.
Liam kimerülten hanyatlott le mellém és húzott szorosan magához. Már majdnem félálomban voltam, mikor Liam megszólalt.
- Nagyon jól éreztem ma magamat veled – adott egy puszit a homlokomra.
- Én is veled – csókoltam meg, majd fejemet visszahelyezem a mellkasára. nem sokkal később már át is léptem az álmok birodalmába.


Azóta már két év is eltelt és az óta is boldog párként vagyunk együtt. Apámnak egy kis időbe tellett megemészteni, hogy az ő kicsi lánya felnőtt és van egy hús-vér kapcsolata, de végül beletörődött és nagyon jól kijöttek egymással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése