2014. augusztus 1.

Rád sem ismerek 2. Rész (18+) Harry

Halihó :D
Meghoztam a Rád sem ismerek folytatását :)  Az előző durva volt,de a mostani gyengédebbre sikerült. :) Remélem,hogy tetszik :) Sokat dolgoztam vele és 3 órát fektettem bele :) Mondjuk nehéz volt úgy,hogy Messengeren állandóan hívogattak :DDD
Jó olvasást :)♥

Btw. Tőlem ezen az e-mail címen lehet sztorit kértni: ilovelouistomlinson4ever.vivi@gmail.com
De a tárgyba íjátok azt,hogy Gasorintól :) Köszi :*♥

Gasorin.xx




1 hét telt el azóta a bizonyos nap óta. Természetesen követelte Darcy felügyeleti jogát,amit részben meg is kapott. Már elég nagy ahhoz,hogy el tudja vinni,úgyhogy egyik héten nála van,a másik héten pedig nálam. Nehéz volt megegyeznünk ezen,de végül sikerült,mint látszik. Harry nagyon furcsa nekem. Nem az,akit én anno 4 éve megismertem! Valami történhetett vele,amiért ilyen agresszív volt.. 
Eltelt két hét is. De semmi változás. Minden ugyanúgy ment,mint eddig.. Én elkaptam valami vírust,szóval konzultáltam Harry-vel,hogy bátyámhoz vigye Darcy-t azon a héten,mikor nálam lenne. 
Én csak a vécé fölé hajolva lihegtem,s a hajamat is hátrafogtam,nehogy dzsuvás legyen. El kéne mennem orvoshoz,mert már körülbelül két hete ez megy..

/Harry/

Kicsit bánt,hogy olyan durva voltam a gyerekem anyjával. Fájt,beismerni,hogy még mindig szeretem,ennyi év után is. Meg akartam kérni a kezét aznap éjjel,mikor kidobtam. De sajnos nem tettem meg. Túl naív voltam és hittem Jackson-nak,aki azt állította,megcsalt. Án hülye pedig kidobtam szegényt és megerőszakoltam. Mi van velem? Ez nem rám vall.
-Csss,Darcy..Semmi baj.-ringattam a lányomat. 
[T/N] jól tudta,hogyan szeretném hívni a lányomat. És még a vezetéknevemet is megkapta! Ennyi idő után is ismer. Tudom,hogy ő még mindig szeret. És aggódom érte! Beteg és nem vagyok mellette!
-Na,kincsem,mit szólnál ha elmennénk a nagybácsihoz?-mosolyogtam a csöppségre,aki felnevetve tapsikolt apró kezeivel.
Beültettem a babakocsiba és cuccostul átvittem a hoteltől számított 4. házba,ahol [T/N] bátyja lakik. 
-Nocsak,Harry. Te hogyhogy itt?
-Nem követem el még egyszer ugyanazt a hibát,mint egy éve!-mondtam és átadtam a lányomat.
Bepattanva fekete Range Rover-embe,azonnal szerelmem háza felé vettem az irányt. Könnyek szöktek a szemembe a gondolatra,hogy mit tettem vele három hete. A kormányt erősebben szorítottam,lábamat pedig a gázra nyomtam. Hamar odaértem az említett házhoz,ahova kopogás nélkül mentem be. De [T/N] sehol sem volt. Tudom,hogy sose zárja be az ajtót,szóval érthető.
-Harry..Te mit keresel itt?-lépett be az ajtón életem szerelme. 
-Téged!
-Ugye nem akarsz megint megerőszakolni..?-ijedt meg.
-Nem. Gyere,menjünk a szobádba. Ott mindent elmondok.-közöltem vele óvatosan,mire bólintva vezetett fel a szobájába.
Beinvitált,leülve az ágyra. Csak néztem gyönyörű szemeit,amiben l tudtam volna veszni az örökkévalóságig,ha nem csókol meg. Meglepődtem gesztusán,de viszonoztam azt,belesűrítve összes érzésemet iránta,de csak gyengéden becézgettem ajkait.
-Szeretlek.-suttogtam neki.
-Én is szeretlek.
-Nem követem el még egyszer azt a hibát,mint régen!-ziháltam ajkaira,majd elővettem zsebemből a kis dobozkát.-Hozzám jössz feleségül?

/[T/N]/

-Hozzám jössz feleségül?-kérdezte Harry csillogó tekintettel.
Szemeiben vizsgálódtam,vajon komolyan gondolja e. Tényleg szeret e. De a választ megtaláltam,amit nekem ki kellett nyögnöm.
-Igen.-kezdtem zokogni örömömben.
Harry szélesen,könnyfátyollal húzta fel ujjaimra a gyémánt ékszert. 
-Szeretlek!
-Én is szeretlek!-amint kimondtam megcsókolt.
Sosem esett még ilyen jól a csókja. Olyan számomra,mint egy drog. Nem bírnám elviselni,ha itt hagyna megint. De ígéretet tett és ezek szerint Isten színe előtt akar hűséget esküdni nekem. 
Csókunk kezdett szenvedélyesebb és tüzesebb lenni. Harry eldöntött az ágyamon,de vigyázott rám. 
-Nem érdekel,ha elkapom a betegséged.
-Harry..
-Css.-tette mutatóujját a számra.-Ez most csak rólad szól. Élvezd,szívem.
Megborzongtam a szavaitól. Rettentően jól esett tőle ez a gesztus,amit hiányoltam az elmúlt egy év során. Megvált felsőmtől,és sebeimet méregette. 
-Harry,nyugi.-fogtam meg a kezét.-Nem fáj.
-De én tettem veled..-jelent meg szemében pár kósza könnycsepp.
-Mondom,hogy nem fáj. Nem haragszom.-mosolyogtam rá.
Vonásai megenyhültek,s általa ejtett hegeket,szívásnyomokat puszilgatta végig. Elszörnyedve nézett melleimre,hogy mit tett velem. De megnyugtattam,hogy a tejem miatt lett ilyen. Folytatta tevékenységét és óvatosan mozdulatokkal kezdte melleimet kényeztetni. Tettei kiválósága nyögéseimben nyilvánult meg,ami nem volt valami egércincogás. Miután jobb mellemet kivégezte,jöhetett a bal,de hamar megunta,ezért hasamat puszilgatta. Ajkaimat mosolyra húztam a gondolatra,hogy ezt egyre gyakrabban fogja csinálni,viszont figyelmem hamar két igéző smaragdzöld szemre összpontosítottam,amik engem figyeltek. Elvesztem szemeiben,s ekkor megéreztem ujját csiklómon. Hangosan felnyögtem erre a tettére,amit mosollyal díjazott. Nem tűnt fel,hogy eltávolította rólam az utolsó ruhadarabom,azzal együtt az övéit. Kivillantotta tetkóit,amiken elcsodálkoztam,egészen addig,ameddig nyelvét meg nem éreztem odalent. Az intenzív érzés hatalmába kerített,és nem engedett el. Számat hangos,öblös nyögések,olykor sikolyok hagyták el. Selymes nyelve először csiklómat ingerelte,majd bejáratomban kezdett járkálni. Hazza adott rá egy puszit,majd lassan felhelyezte egy ujját,amit nemsokára másik kettő követett. Hosszú ujjai érzékien mozogtak benne,hatalmas nyögéseket váltva ki belőlem. Partnerem persze ezt mosoly kíséretében fokozta. Újra bevetette száját,miközben ujjazott. Hamar a csúcsra értem,köszönhetően vőlegényemnek.
-Remélem kiengeszteltelek.-kúszott fel hozzám,miután lenyalta nedvemet.
-Még jó,hogy.-ziháltam.
-Akkor most jön csak a java.-kacsintott és fejem mellett lévő nadrágjához nyúlt,azonban én elkaptam  a kezét.
-Harry,nem kell. Had érezzelek magamban teljesen.-nyomtam hozzá már eléggé nedves alfelem. 
Szerelmem mosolyra húzta száját,majd egy mozdulattal belém tolta makkját. Fájt,nem tagadom. És ezt Harry is észrevette. 
-Nyugi,semmi baj.-simogatta arcomat. Csiga lassúsággal tolta magát egyre lassabban belém,néhol pedig megállt Hangosan felnyögtünk,mikor teljesen bennem volt már.Picit várt,majd a saját technikáját alkalmazta. Lassan kihúzta,nyállal benedvesített,majd újra belém hatolt. És ezt párszor megismételte. Hangosan nyöszörögtem,jelezve neki,hogy nem bírom tovább a kínzását. Megvillantotta fehér fogait,majd elkezdett lökni. Nem szexnek mondanám a közöttünk zajló aktust,hanem inkább szeretkezésnek. Minden lökésével érintette a G-pontomat,miközben szobám nyögéseinktől volt hangos. Figyelt rám,óvatos volt és törődő. Már tudom,miért is szerettem bele ebbe a férfiba. 
-Nem bírom..-nyögtem fel hangosan.
-Engedd..el..-szűrte ki fogai között nehezen a két szót. 
-Ahh Harry!-sikítottam,s ebben a pillanatban pár másodperces csúszással elélveztünk. 
Hazza rám omlott és mellkasomon lihegett. Gödör fürtjei izzadtan,csapzottan keresztezték tökéletes arcát. Mikor légzésünk csillapodott,én bújtam hozzá. Ránk húzta a takarót,majd halkan suttogta.
-Szeretlek.
-Én is szeretlek.
-Remélem nem bántad meg.-csókolt meg.
-Nem.
-Ha elkapom a betegséget,te leszel az ápolónőm.
-Ezt nem igen fogd elkapni.-nevettem fel.
-Miért?
-Harry,terhes vagyok! 3 hetes! Ebből mi következik?
-Hogy tőlem.-könnyezett,majd hasamra téve kezét újra csókban forrtunk össze.

1 megjegyzés: