2014. augusztus 13.

Játéknak indult (18+) Zayn

Bridgit Malik-nek :)
Amúgy ez az első sztorim erről az alkalmazásról ^^ fura lesz picit az elrendezés is,mert a kép a végén lesz,de tabon így tudom megoldani..
Jó olvasást :)
Gasorin.xx

Apró játék volt csupán,ami történt köztünk pár éve a buliban,de azóta nem bírunk leállni. Testünk felvette felettünk az uralmat,mint Szulejmán régesrég Magyarország felett. Agyunk azt üvöltötte,ez nem helyes. De akaratereje egyikünknek sem volt. Túlságosan éhesek lettünk az egymással való szexuális együttlétre. Kellek neki éjjel,s nappal. Ahogyan ő is nekem. Viszont mindkettőnknek párkapcsolata van. Igen,nos..látszik,mennyire jobb a másikkal àgyba bújni. Zayn mindenkit felülmúl. Tudja,hogy rühellem a szeretkezést. Én a durvaság híve vagyok. A barátom,Nick mindig gyengéd,de az a vicc,hogy összesen 17 centi neki. Zayn-é pedig 23. A választás egyértelmű. Van egy gyerekem,de mindenki úgy tudja hogy Nick gyereke. Hát pedig nem az. 3éves és imád. Ellentétben a páromat. Zayn tudja,hogy Daniel az övé,és úgy is kezeli.
-[T/N]!!-kiabált Nick.
-Szólj.-mondtam flegma hangnemben.
-Te képes voltál megcsalni??
-Aha.
-Miért? Kivel? Hányszor? MIÓTA???
-Mert szar vagy szex terén és nem tudod hogy utálom a szexet érzelmekkel. Zaynnel csallak,sokszor,és nagyjából 3,5 éve.-válaszoltam lazán kérdéseire.
-Te egy idióta vagy...inkább elköltözöm. Beadom a válókeresetet. A kissrácot is elperelem tőled.
-Azt baszhatod,ha nem a tiéd.
-Tessék???-sápítozott.
-Zayn fia. Nem a tiéd.
-Akkor rohadj meg te ribanc!-kiabált,és elhagyta a házat.
Végre elment! Már nagyon szúrta a szememet. Számomra ő csak egy homokszem volt a hatalmas tengerparton.
Sóhajtva tárcsáztam Zayn telefonszámát,aki szinte azonnal fel is vette.
-Baby! Jó hírem van.-nevetett.
-Nekem is. Szakítottam Nick-el!!
-Én meg Haley-vel!!
-Juj de jó!!! Gyere át. Dugni akarok.-haraptam ajkamba,s felnyögtem,magamat simogatva. Szerencse hogy Dan oviban van..
- Ahh,de felizgat a nyögésed..
-Gyere és nyalj ki. Ahh..
-Rohanok!!-lihegett és letette. 
Gyorsan felmentem a szobámba és levetkőztem. Magamat kezdtem kényeztetni ujjaimmal,alsófelem pedig az ajtóm felé nézett. 3 ujjal pumpáltam magamat,s ekkor hatalmába kerített az orgazmus egy sikollyal karöltve. Lihegve vettem elő 20  centis vibrátoromat,majd azonnal felnyomtam magamnak. Számat öblös nyögés hagyta el az érzésre, erre pedig rátett egy lapáttal az, hogy rezgett is. Gyorsan húzogattam ki-be nőiességemben, amikor megpillantottam a felettem tornyosuló Zaynt. Mialatt én maszturbáltam, azalatt ő biztos levetkőzőtt.
-Megjöttem.-kacsintott.
-Akkor bassz meg olyan keményen, minr még soha !
-És az előjáték? Az se maradhat ki.
- Akkor siess.
-Igenis.!-hajolt lábaim közé, majd nyelve azonnal munkálkodni kezdett rajtam. 
Elősen nyalt, szívta, olykor megharapta csiklómat. Ez nagyon beindított. A játékszer eltűnt belőlem, amit Zayn egész kézfeje váltott fel. Igen, ő inkább öklözni szeret, amiről tudja, hogy a gyengém. Durván csinálta, számon pedig hatalmas nyögések, sikolyok szűrődtek ki.  Közel voltam már a hőn áhított mennybe. Ezt nyílván ő is észrevette,ugyanis gyorsított,melynek következtében egy óriási nyögéssel élveztem hatalmasat. Zayn mosolyogva nyalta tisztára középpontomat,utána mellém feküdt,jelezve,hogy most neki jár ki a kényeztetés. Nem totojáztam,mivel szinte rekord sebességgel kerültem szemkontaktusba méretes péniszével. Simogatni kezdtem,mert tudom,ezzel teljesen kiidegelem. Igazam is lett. Szeme összehúzódott a vágytól,ajkai elnyíltak,nyögéseket kiengedve. Megsajnáltam,ezért bekaptam egész hosszát,mire ujjai a hajamban kötöttek ki,megmarkolva azokat. Ő kezdte el diktálni a tempót,később pedig hagyta,hogy én csináljam. Hangos,öblös nyögések,morgások törtek fel tüdejéből. Ezzel jelzi,ha közel van már a csúcs. Rámarkoltam golyóira,ami megadta a végső csapást. Ondója számba spriccelt,amit készségesen,szexin nyeltem le,ügyelve,hogy számon maradjon pici,és később lenyaljam. Csakhogy Zayn megcsókolt. Még sohasem csókolóztunk,úgyhogy meglepett az egész.. De visszacsókoltam. Szenvedélyesen harapdálta alsó ajkamat,ezzel teljesen benedvesítve. Mellkasán támaszkodtam,majd magamba vezettem büszkeségét. Óriásit nyögtünk mindketten,mikor egész hossza belém került. Nem vártunk semennyit sem,állatokat meghazudtoló módon mozogtam rajta,míg ő alulról erőteljes döfésekkel ostromolt. Mellemet szájába vette,mellbimbómat harapdálta,melytől teljesen felizgultam. Másikat kezével gyúrta,majd cserélt. Farka minden négyzetmiliméteremet kitöltötte,a G-pontomat érte. Visítottam,ordítottam,míg végül el nem élveztem,s leugrottam partneremről az ágy mellé térdelve vártam,hogy rám verje. Ez pillanatokon belül be is következett,s a farka által kilövellt váladékot szétkentem melleimen. Hangosan nyögött,mikor elélvezett,majd felöltöztünk.
-Zayn..Mi volt az a csók?-kérdeztem.
-Csak...ha már játék,ki lehet próbálni új dolgokat...
-Ahaa.
-Szerinted tényleg játék? Mert néha,mintha mást mutatnál.
-Ne legyél hülye! Ez csak barátság extrákkal.-szögeztem le.
-Akkor jó...



4 megjegyzés: