2014. augusztus 31.

Perverz Karácsony +18 (Niall)

Danielle N itt a történeted. Remélem tetszik! ;)

Belebújok a csizmámba, aztán felveszem a kesztyűm is, és beállok a kandal elé. Két nap és Karácsony, amit Niall szüleinél fogunk tölteni. Holnap indulunk, mert nagyon hosszú az út, ezért úgy döntöttünk, előtte ki szórakozzuk magunkat. Niall apukája nem igen nézi jó szemmel, hogy a fia velem van, szerinte én túl gyerekes vagyok neki, és a gyerekét is azzá teszem, de ha jobban odafigyelne tudná, hogy Niall is alapból egy nagy csecsemő. Pont ezért szerettem bele.
Niall vágtat le a lépcsőn, valamit a háta mögött eldugva.

~Niall szemszöge~
- Mit hozol? - csillannak fel Danielle szemei mikor meglát. Gonoszul elvigyorodom, majd gyorsan elé futok, hogy még véletlenül se lássa meg mit vettem neki. Szemeit rám emeli, kiskutya pofit vág, azt hiszi, meg tud hatni.
- Két perc és megtudod. Előbb had vegyem fel én is a csizmám. - pöckölöm meg szabad kezemmel orrát, aztán rögtön elfutok.
- Héjj! Ez nem ér! - hallom felháborodott hangját, mire felnevetek. Felhúzom új lábbelim, amit Danielle vett nekem, még a szülinapomra. Igaz, hogy az bőven szeptember elején van, de ő már akkor be van zsongva a tél és a Karácsony miatt.
Épp időben fordulok meg, pont mikor belép az előtérbe, így most sem lát semmit.
- Most már tudhatom? - húzza fel szemöldökét.
- Igen. - mosolyodok el és előre nyújtom jobb kezem. Egy narancssárga sapkát vettem neki, hatalmas bojttal a tetején. Felsikkant és toporzékol, aztán oda szalad hozzám és kikapja a kezemből. Mosolyogva nézem reakcióját, nagyon aranyos. Már régóta akart egy ilyet.
- Imádom Nialler. - lép elém és lábujjhegyre emelkedik, hogy megtudjon csókolni. Olyan picike, de ezt is imádom benne.
Felveszi a sapkát és szinte eltűnik benne, pedig ez volt a legkisebb. Megigazítja a sapiját, majd karon ragad és kiszaladunk a hóesésbe. Ilyen nagy hó már régóta nem volt.
- Építsünk hóembert! - kiállt fel, majd se perc alatt eltűnve mellőlem hógömböt kezd görgetni.
Egy darabig csak állok ott, nézem milyen lelkes. A fenébe is, én imádom ezt a lányt! Nem érdekel az apám mit gondol, ez nem az ő döntése.
- Jössz már Niall? - ordít nekem oda valahonnan az erdőből. Egy hatalmas tisztáson fekszik a házunk (persze csak a nyaraló), szomszédaink sincsenek, csak a szarvasok az erdőből.
- Igen. - kiálltok vissza és elkezdek futni. Hallom ahogy ropog a hó, így tudom, merre fussak. Mögé érve felemelem és megpörgetem, mire felkuncog.
- Építsünk hóembert! - csapom össze tenyereim miután letettem.

Fél óra múlva egy elég nyomi hóember áll előttünk. A legalsó része kisebb, mint a feje, és teljesen jobb oldalra van csúszva.
- Gyönyörű. - suttogja Danielle.
Elröhögöm magam, mire bosszúsan néz rám.
- Szerintem is az. - nevetek tovább. - Gyere menjünk most már be, Little One. Van még egy meglepetésem. - karolom át, és visszasétálunk a lakásba.

~Te szemszöged~
Nagyon kíváncsi lettem arra, hogy milyen meglepije van még Niallernek, ezért amint beértünk a lakásba, ledobtam magamról a téli cuccokat, és felszaladtam a szobánkba, mert azt mondta ott van.
- Niall ez meg mi? - mondom, mikor meglátok egy nagy valamit lelógni a plafonunkról. Van egy középső része, ami két részből áll, olyan, mint egy hám, és van még két kisebb karika is.
- Ez kérlek szépen, egy szexhinta. - jön mellém Niall. - Azt mondtad, valami újat és durvát akarsz. Itt van. - mutat végig a játékszeren.
- És ezt, hogy kell hogy kell használni? - nézek rá értetlenül, és ekkor meglátom, hogy ő már meztelen. Igaz, rajtam is csak fehérnemű van már.
- Megmutatom. - mondja sunyi mosollyal és felkap, majd belerak a hintába. A középső részbe kell ülni és a két kicsi karika a lábadnak van. De még mielőtt rendesen elhelyezkednék benne, Niall leveszi rólam a bugyit és a melltartót.
Miután bedugtam lábaim a kis karikákba, Niall elém térdel. Kényelmesebb, mint gondoltam. A hasam kezdi csókolgatni, aztán megy egyre lentebb a puncimig.
Azt hiszem az ujjait fogom kapni, de helyette a nyelvét. Így még soha nem csinálta, sem ő, sem senki más.
Felnyögök a hirtelen érzésre, és megmarkolom a hinta kapaszkodóit.
Végignyal a csiklómon, aztán ki-be dugja nyelvét, és közben a combom simogatja. Nem kell sok, hamar elmegyek.
- Számold. Egy. - mondja az orgazmusaimra értve, miközben kiegyenesedik és leszopogatja ujjait.
Ez után bepozicionálja magát és erősen belém hatol. Egyből érinti a G pontom és a hinta is megmozdul. Ő elölről döfköd a hinta mozgása pedig még nagyobb löketet ad neki. Isteni érzés.
Megcsókol én pedig a haját markolom, miközben érzem, jön a második orgazmus.
Megremeg bennem, erre a falaim összeszűkülnek körülötte, és elmegyek.
- kettő. - nyögöm ki és már alig várom az újabbat.
Most is kihúzza a lábaim, csak az egyik részén ülök, a másikba ő mászik bele és ezután visszacsúsztatom lábaim. ismét belém hatol, eszeveszett tempóban kezd el lökni. A mellem markolássza és a nyakam csókolja. Azt hiszem, ez lesz a kedvencem.
Ismét jön az orgazmus, de ez alkalommal ő nem megy el. Mindketten kimászunk, csak ő ül vissza és most én térdelek elé. Mielőtt bármit mondhatna, bekapom férfiasságát és gyorsan szopni kezdem. Még én sem csináltam ilyesmit, csak kézzel, de nyögéseiből ítélve nem lehet rossz.
Megmarkolja a hajam, és még lentebb nyomja a fejem, mire kicsit fulladozni kezdek. Visszahúzza, hogy vegyek egy nagy levegőt, aztán megint lenyomja. Egyideig ő diktálja a tempót, aztán felveszem és elengedi a hajam.
- Ah, Danielle! - nyögi aztán a számba élvez. Felemelkedek addig , hogy pont a szemébe tudjak nézni, és lenyelem örömnedvét.
Nem mászik ki, hanem mutat, hogy üljek az ölébe. Teljesítem kérését, és ráereszkedek. Mindketten a hintába kapaszkodunk, őrült tempót diktálunk. Megcsókol, és bejutást kér, amit egyből megadok neki.
Belém élvez, de mivel én még nem mentem el, ezért kicsit mozog még. Nem kell sokat, hamar elmegyek. Most már nem vagyok biztos abban, melyik is lesz a kedvencem.
Kiszállok, és utánam ő is.
- Az utolsóért könyörögnöd kell. - suttogja a fülembe, mialatt  mögém áll.
Szépen lassan fektet bele a hintába, hassal lefelé, és most nem akasztja be a lábaim. hátam kezdi simogatni és feldugja két ujját, de nem a puncimba.
Alig tudok megszólalni, de azért valahogy kipréselem magamból a szavakat.
- Niall, alig várom, hogy a seggemben érezzelek. Bassz úgy, hogy egy hétig ne tudjak lábra állni. - mondom és kihúzza ujjait, és a farkát tolja be helyette a  fenekembe. Ez is egy új pozíció.
Nem kell sokat szüttyögnie, mivel már olyan nedves vagyok, hogy bátran mozoghat bennem, amilyen durván csak akar. És meg is teszi. Olyan tempót vesz fel, hogy azt hiszem le fog szakadni a hinta és a számat is folyamatosan nyögések hagyják el. Nem vagyok nagyon sikítozós ember, de most nem tudom magam türtőztetni.
Hirtelen kap el az orgazmus, úgy ahogy őt is, és egymás nevét ordítjuk közben.
Kicsit még pihenteti magát bennem, aztán kihúzódik.

11 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó lett köszönöm *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia hol vanak az újj részek??

    VálaszTörlés
  3. Szia. Ez is nagyon jol sikerult mint a tobbi :) mikor hoztok uj sztoriit?*-* <3

    VálaszTörlés
  4. Hi! Csajszi, hol vannak az új részek? Nagyon hiányolom őket, mert imadom ezt a blogot. A történetek csodálatosak! :)
    Minél hamarabb hozz sztorikat kérlek! :((
    Puszi: ~Gabrielle Contu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Nem is tudod elhinni milyen jó az ilyen kedves sorokat olvasni. Nem sokára hozok egyet, csak kicsit nehéz beleszokni a 9-es életbe.
      Puszi: Gin.xx ;)

      Törlés
    2. Ohh igy mar ertem. Mar azt hittem h elfelejtetted a blogot :c
      De latom errol szo sincs, szoval sok szerencset es kitartas!
      ~Gabrielle C.

      Törlés
    3. Sosem tudnám elfelejteni..... Ahhoz túl fontos ez a blog
      Köszi meglesz és ha szetencsém van a szerelem is.... ;)

      Törlés
  5. Azta... Ilyet nekem is csinálsz Gyémánt névvel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. PErsze. Írj le minden infót róla kommentben vagy küldd el a gwendolyn.tussaud@gmail.com-ra

      Törlés
  6. Azta... Ilyet nekem is csinálsz Gyémánt névvel?

    VálaszTörlés