2014. augusztus 18.

Játéknak indult (18+) Zayn második rész

Sziasztok.!:D
Meghoztam a második részt is. :) A többi kéréssel igyekszek majd,hogy mindenki megkapja,de nem könnyű :D Nem lett valami hosszú,de nem nagyon volt ötletem :D
Jó olvasást.xx
Gasorin.xx



























/Zayn/

Az,hogy [T/N] közölte velem a szándékát,teljesen földhöz vágott. Olyanná váltam,mint üdítő nélkül az üveg,lomb nélkül a fa,nap nélkül a nappal. Üresség. Ezzel a szóval tudnám leginkább jellemezni azt,ami történt bennem,mikor kimondta,hogy "Ez csak barátság extrákkal.!" Szeretem,már évek óta,és azt hittem,ő is engem. De sajnos be kellett látnom,hogy érzelmeim ismét viszonzatlanul maradtak,azonban ezúttal nem fogom magam hagyni. Muszáj lesz megszereznem magamnak. Másé nem lehet,mert nem ismeri úgy senki mint én. Minden kis titka,teste legféltettebb zugai Ezek vésődtek örökké emlékezetembe. A szeme ragyogása,nevetése,hangja az,amiért akármit képes vagyok megtenni. Ha kell harcolok a tűzzel,és legyőzök minden akadályt,melyet az élet állít fel nekem,csak a végén megkaphassam. Ha az enyém nem lehet,makkor másé se legyen. A gyerek az enyém is,tehát egy kapocs örökké összetart minket.
-Zayn..-karolta át a nyakamat [T/N].
-Igen?
-Nedves a bugyim.-suttogta.
-Bocsi,most nem alkalmas.
-Zayn,mi van veled? Hogyhogy nem akarsz szexelni??
-Úgy,hogy most nem! Kérlek ne nyaggass.
-Tudom,hogy akarod,de valami van a háttérben..
-Nincs semmi a háttérben. Csak fáradt vagyok. Egy hete folyamatosan csak stúdiózok és megmozdulni sincsen kedvem,érted??-álltam fel és bezárkóztam a vendégszobába. 
Pár perc múlva a zár kattant,és [T/N] lépett be a helységbe,kezében egy bilinccsel.
-Hagyj békén! 
-Nem. Én ma szexelni fogok,méghozzá veled,mert imádom az erektől duzzadó,hatalmas farkadat.-suttogta érzékien a fülembe,amitől a hideg futkosott a hátamon,majd kezemet az ágy támlájához bilincselte.
-[T/N],hagyj békén! Pihenni akarok.-üvöltöttem.
-Én meg dugni.-tépte ketté a pólómat.
Mellkasomon és kockáimon elkalandoztak hosszú ujjai,melyek műkörömben végződtek,s a hideg megint futkosni kezdett a hátamon. Tudtam,hogy innen már nincs visszaút,de sajnos alsó felemnek nem tudtam parancsolni,mely már nagyon felizgult. Nadrágom elég szűkös volt,s már-már fájt is szorítása. Nadrágomat bokszeremmel együtt dobta az ágy mellé,ágaskodó szerszámom pedig engem is meglepett. Sokkal nagyobbak tűnt,mint ez előtt bármikor is. Kezei hamar megtalálták büszkeségemet s hevesen húzogatta rajta kezeit. Hangosan nyögtem érintéseire,majd szája lendült bele a játékba. Fogazott,elég keményen,golyóimat pedig  markolászni kezdte. Már majdnem elértem a csúcsot,de abbahagyott minden tevékenységet,és levetkőzött. Magát kezdte kényeztetni,elég erotikusan,ami engem csak beindított. Akármennyire is óckodtam az egésztől,letepertem volna. Kezeimet rángatni kezdtem,olyannyira,hogy a bilincs lánca kettétört. Mindketten meglepődtünk,de ez a pillanat addig tartott,míg meg nem csókoltam.  A bilincset a nyakába akasztott kulccsal leszedte rólam.vagyis,ami abból maradt.. ,én pedig azonnal felnyomtam neki öklömet. Hangosan csókunkba nyögött,én pedig felbátorodva kényeztettem. Nyelvemet is akcióba lendítettem,mely csiklóját kínozta. Egy váratlan pillanatban megszívtam,majd abbahagytam. Egy vágyakozó,kéjes sóhajjal jelezte elégedetlenségét,de ezt hamar orvosoltam. Azonnal belé nyomtam magamat,s gyors tempóban kezdtem lökni. Morogtam felette,míg ő alattam vergődött visítozva attól,amit okoz neki hatalmas férfiasságom. Izzadtam,hajam lelapult az erőlködéstől,miközben csípőmet mozgattam eszeveszett módon. Nyögéseim átmentek ordításokba,az övé pedig sikolyokba. 
-Szeretlek.-nyögtem ki,majd belé élveztem. 
Meg sem hallva komolyan gondolt kijelentésemet sikított fel,s farkam köré élvezett. Zihálva feküdtünk egymás mellet,remélve,hogy szívverésünk és légzésünk előtt vagy utóbb lenyugszik. Váratlanul hozzám bújt,kezünket pedig összefonta.
-Mit csinálsz?-kérdeztem.
-Én is szeretlek.-mosolygott rám,s ajkaink csókban forrtak össze.
Mintha én lettem volna a kulcs,az ő ajakzárához. Úgy passzolt össze szánk,nyelveinkkel karöltve.

Azóta már megtartottuk az esküvőnket,[T/N] pedig a lányunkkal állapotos.. Ez a 4 év szenvedés...elviselhetetlen volt. DE már eltelt még négy év. Ami csak a boldogságot sugallja,mely kettőnk közt létrejött,a szerelemmel együtt szikrát gyújtva. 



1 megjegyzés: