2014. augusztus 5.

Gengszter 3.rész +18

Aki még nem olvasta volna az itt találja az 1. részt-t
Itt pedig a 2. rész-t
Azóta az éjszaka óta randizgatom Harryvel és be kell, hogy valljam nagyon boldog vagyok. Nem hittem volna, hogy így lelem majd meg életem szerelmét, hisz végül is azon az éjszakán megerőszakoltak, én mégis a világ legboldogabb embere vagyok. Harry azóta próbálta kerülni a fiúkat, hisz rájött, hogy rossz hatással vannak rá, de van egy olyan érzésem, hogy nem tetszik neki, hogy láttak már meztelenül. Azóta nemigen hozzuk szóba a dolgot, amin igazán megkönnyebbültem, hisz nagyon nehéz arról az éjszakáról beszélnem. Egyedül a Harryvel töltött időm volt csodaszép. Be kell vallanom, hogy még azóta is rettentően félek a fiúktól és amint meglátom őket próbálok minél távolabb kerülni tőlük.
Most éppen egy csodálatos randiról tartok hazafelé. Harry mindent elkövetett, hoyg csodálatossá tegye és ha nem tudnám, hoyg beleszerettem, most biztosan megtörtént volna. Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy nem vettem észre mikor valaki a hátam mögé jött.
- No lám, kit látnak szemeim? - a túlságosan is ismerős hangra megdermedtem. Ijedten fordultam hátra mire Liam szúrós tekintetével találtam szemben magamat. Rögtön utána előjött Niall, Louis és Zayn. Nagyon rossz előérzetem volt a hirtelen felbukkanásukkal kapcsolatban. Mit akarhatnak tőlem? Nyeltem egy nagyot és félve viszonoztam a tekintetüket.
- Valaki betojt - nevetett fel hangosan Zayn mire felé kaptam a pillantásomat. Túl jó kedvűnek tűnt.
- Mit akartok tőlem? - szedtem végül össze a bátorságomat, hogy megszólaljak. Először megdermedtek, majd mind a négyen hangosan felnevettek. Elkezdtem hátrálni, de hirtelen Liam kajai ölelték át a derekamat. Próbáltam eltolni magamtól, de túl erős volt. Ráadásul a fiúk is körbevettek bennünket, így esélyem sem volt a menekülésre.
- Elvetted az egyik barátunkat. Ki gondolta volna, hogy egy ilyen kis csitri miatt képes megszakítani velünk a kapcsolatot? - rázta értetlenül a fejét Louis.
- Így igaz - helyeselt Zayn - Be akarjuk neki bizonyítani, hogy nem vagy valami nagy szám - mosolyodott el perverzül. Éreztem, hogy végig szalad a hátamon a hideg. Mit terveznek ezek?
- Engedjetek el, ti huligánok - mondtam végül dühösen, mire megint mind a négyen elkezdtek nevetni. Ekkor Liam végre elengedett, de mielőtt feleszmélhettem volna egy hatalmasat vágott az arcomba, így én elterültem a földön. most négy fiú magasodott előttem szikrázó tekintettel. Ijedten összébb húztam magamon a kabátot, de ekkor Niall keze kulcsolódott a csuklómra, míg a másik három fiú lerángatta rólam a kabátot. Kapálóztam és sikítottam, de mikor kaptam még egy pofont elhallgattam és csak csendben sírtam, míg ők könyörtelenül néztek végig a testemen.
- Meg ne halljalak még egyszer sikítani, mert betömöm a szádat. Világos? - nézett mélyen a szemembe Liam. Mikor nem válaszoltam adott még egy pofont. Hangosan felzokogtam, de őt nem érdekelte. Kényszerített, hogy a szemébe nézzek és úgy kérdezte meg ismét - Világos? - félve bólintottam - Nem hallom - üvöltött bele a képembe. Az éles hangtól összerezzentem, de összeszedtem magamat annyira, hoyg meg bírjak szólalni.
- Világos - éreztem, hoyg megtörik az ellenállásom. Semmi esélyem négy fiú ellen. Ezt már akkor tudtam mikor megálltak előttem. Valószínű, hogy nem volt elég nekik a múltkori. Liam szélesen elmosolyodott a válaszom hallatán, majd intett a fiúknak, mire azok elkezdték rólam lerángatni a nadrágot és a pólót. Kapálóztam, ütöttem és haraptam, de semmi nem hatott rájuk. Nem sokkal később fehérneműben ültem előttük. Próbáltam eltakarni magamat, de most Zayn fogott le és erősen a testéhez szorított. Niall ekkor elővett egy ollót, mire felált a szőr a hátamon. Mit akar azzal? MI rosszat tettem ellenük, hogy ezt érdemlem? Niall a késsel közelített, amit megbabonázva figyeltem. Egyre gyorsabban és hangosabban zakatolt a szívem a félelemtől. Meg akarnak ölni? Nem, hurrogtam e gyorsan magamat. Olyan messzire még ők sem mennének. Vagy mégis. Niall odaillesztette a kést a bugyim széléhez és egy nyisszantással eltávolította onnan azt a falatnyi ruhadarabot. Egy részem megkönnyebbült, viszont egy részem pedig elkezdett aggódni. most már tudtam, hoyg mi vár rám. A fiúk perverz mosolya semmi kétséget nem hagytak afelől mit terveznek. Niall a melltartómat is eltávolította. Most Louis közeledett felém. Alaposan végig mért, majd elővette a farkát.
- Ne - kezdtem el megint kapálózni, de Zayn túlságosan erős volt. Csak a lábammal tudtam kapálózni, de azzal sem sokáig, mert Niall az egyik oldalról, Liam pedig a másik oldalról lefogta a lábamat és a magasba emelt. Szétfeszítették a combomat és ekkor megéreztem, ahogyan Louis elkezd belém nyomulni. Fájdalmamban felsikoltottam, mire Liamtől kaptam egy mérges pillantást, majd egy nagy csattanást érez6tem a puncimon.
- Azt mondtam fogd be. - mondta dühös tekintettel.
- Nagyon fáj - sírtam fel hangosan. Ezt a pillanatot választotta Louis, hogy durván elkezdjen mozogni.Mivel nem voltam benedvesedve, így még rosszabb volt. Úgy éreztem soha nem lesz vége a fájdalomnak, de ekkor megéreztem, hogy Louis belém élvez. Megkönnyebbülten sóhajtottam mikor kihúzódott belőlem. Ledobtak a földre, mire fájdalmasan felnyögtem. Elkezdtem kúszni, hogy minél messzebb jussak tőlük, de nem sok sikerrel. Niall a lábamnál fogva visszahúzott és kényszerített, hogy domborítsam ki a fenekemet, majd ő is egy hirtelen mozdulattal belém tolta férfiasságát. hangosan felüvöltöttem, mire kaptam három ütést a hátsó felemre, amitől sajogni kezdett. Ekkor Liam elém állt és a hajamnál fogva megemelte a fejemet.
- Ettől talán csöndben maradsz - majd tövig belém nyomta férfiasságát. Öklendeztem és sírtam, de nem foglalkozott vele. Élvezettel nézte, hogyan kínlódom, miközben Niall a fenekemen ügyködött. Egy végtelennek tűnő idő után Niall elélvezett és rögtön utána követte Liam is. Elengedtek, így én lerogytam a földre.
- Még nincs vége bébi. Én is meg akarom kapni a jussomat - fordított a hátamra Zayn.
- Ne - kezdtem el ütni teljes erőmből, de Louis és Niall lefogta a kezemet, Zayn pedig szétfeszítette a combomat és már bennem is volt. Semmivel se volt jobb érzés mint az előzőek. Ugyanúgy fájt, de sajnos nem tehette ellene semmit ezért csak csendben sírdogáltam és vártam, hogy végre kiszálljon belőlem. Mikor végre ez megtörtént rendbe szedték magukat és otthagytak. Zokogva nyúltam bele a táskámba és vettem elő a telefonomat. Gondolkodás nélkül nyomtam rá Harry nevére.
- Szia kicsim. Máris hiányzom? - kérdezte vidáman, mire én válaszul hangosan felzokogtam. - Mi a baj kicsim? - kérdezte ijedt hangon. Mivel nem válaszoltam kicsit idegesebb hangnemre váltott. - Mi történt T/N? Mond el kérlek.
- Meg... meg.. - annyira zokogtam, hogy nem bírtam befejezni, amit elkezdtem mondani. Vettem egy mély levegőt és újra próbálkoztam. - Harry, megerőszakoltak - szavaimat egy ideig csend követte, majd Harry ideges hangját hallottam meg a túloldalról.
- Hol vagy most? - mikor megadtam a helyszínt letette a telefont. Mikor megérkezett még mindig ugyanúgy feküdtem a földön, ahogyan a fiúk hagytak. Harry odarohant és rám terítette a kabátját.
- Jól vagy? - kérdezte aggodalmas tekintettel. Miután bólintottam szorosan magához húzott. - Minden rendben lesz - simogatta megnyugtatóan a hajamat, majd kis idő múlva feltette azt a kérdést amitől nagyon félem - Ki tette ezt? - a hallgatásom mindent elárult neki - Ők voltak ugye? - kis habozás után bólintottam, mire Harry ököllel az aszfaltba vágott. Ijedten rezzentem össze, mire még szorosabban húzott magához és megnyugtatóan simogatta a hajamat.
- Minden rendben lesz - suttogta, majd kis habozás után még hozzátette - Ezért még nagyon csúnyán meg fognak fizetni - sziszegte reszketve a dühtől.

11 megjegyzés: