2014. augusztus 21.

Barátság és még több 3. - A Befejezés

Sziasztok meghoztam a Barátság és még több és a Barátság és még több 2. - Ez lenne a vég? folytató és egyben befejező részét! Rövid lett, de remélem tetszik!
Gin.xx ;)

Még csak most kezdődnek a nehézségek, de együtt túljutunk rajtuk.

Göndör haja csikizi a hasam, halkan szuszog. Próbálnék megmozdulni, de nem tudok és nem is lenne szívem felkelteni. Így inkább csak becsukom a szemem és próbálok vissza aludni. De ez sem jó ötlet. Ahányszor lehunyom a szemeim az ő és Bianca képe jelenik meg előttem. Ahogy együtt mosolyognak, és a címlapokon, amiken együtt szerepelnek.Mindig eszembe jut, hogy rossz ötlet volt belemenni a titkos viszonyba, de már késő. Két hónapja megy ez így. Szükségünk van egymásra, és nem csak a szexre. Mintha rémálmom lenne, megjelenik előttem Bianca, ahogy lelövi Harry-t, mikor megtudja, hogy velem van. Ijedtemben felugrok, elfelejtve, hogy engem használ párnának. Az ágy végére kúszok és elfordulok előle.
- Mi a baj Drágám? - ül mögém. - miközben a nyakam puszilgatja.
- Bianca. - fordulok hozzá háta. - Ez így nem jó Hazz. Midig rémálmaim vannak tőle. És látlak titeket együtt.
- Kicsim. Ne aggódj. Semmit sem sejt. - mondja aztán csókot nyom számra és visszafektet az ágyra.
- "Isn't she lovely? Isn't she wonderful? Isn't she precious?" - kezdi énekelni  nekem. Ha szomorú vagyok mindig ezt énekli. Imádom.
Megcsókol és szorosan magához húz. Egy elég forró estén vagyunk túl, szóval egyikünkön sincs ruha. Érzem, ahogy keményedik. Lentebb megy a nyakamra, aztán a melleimre. Mindkettőt a kezébe veszi, gyúrni kezdi, és közben a hasam csókolgatja. Halk nyögések szöknek ki számon, tudom, hogy ez felizgatja. Hirtelen belém csúsztatja magát, mire a kis nyögésből hatalmas lesz. Már többször szóltak a szomszédok, hogy lehetne halkabban is.
- Szeretlek Drágám, és nem érdekel Bia. - préseli ki fogai közt, miközben erőseket lök. Egyszerre mozgatjuk csípőnket lassú ütemben.
- Én is szeretlek Harry. - mondom és rögtön elélvezek. Kihúzódik belőlem, de mivel ő nem ment el, lemászok szerszámához. Először egyik golyóját kapom be, és a farkát kezemmel simogatom. Aztán beveszem másik golyóját, majd egyszerre a kettőt. Óriásiakat nyög, szerintem ennyire nem volt hangos. Végignyalom farkát, aztán a V vonalát és a combjait simogatom.
A lepedőt és néha a hajamat markolja. Érzem őt mélyen a torkomban. Isteni íze van. Rángatózni kezd, és teljes tárát a torkomba üríti. Gyorsan veszi a levegőt.
Visszafekszek mellé, és most én rakom a fejem a hasára. Mikor kicsit lenyugszik folytatja a dalt és addig hallgatom, amíg el nem alszok.
- "Isn't she pretty? Truly the angel's best Boy, I'm so happy, We have been heaven blessed."

3 megjegyzés: