2014. augusztus 20.

Akik sztorira várnak+infó

Sziasztok! :)
Tegnap megírtam a Nyaralás 2. részét még délelőtt,de este rakta ki valamiért a tab,tartalom nélkül.. Szóval,majd később fogom hozni azt a rész,mert írhatom meg újra..

És akkor.. 14-en vártok még sztorira,és a limit 20. Tehát még 6 ember fér bele aztán zárolom a kéréseket,míg meg nem írom őket. :)

1. Sz- Ziam 18+ /durva/

2. Kitty- Zarry 18+ /nagyon durva/

3. Meli- Louis 18+ 




4. Barbi- Harry 18+ /nagyon durva/ 


5. Grace- Harry 18+ 


6. Móni- Zarry 18+


7. Grétu- Niam 18+ /extra mega durva/ 

8. Kriszti- Zouis 18+ /gyengéd/


9. Lilla- Zayn 18+ /alapsztori: erőszak/

10. Marie- Louis 18+ /alapsztori: buliból való terhesség/


11. Szandyy- Louis *ke* 18+

12. Dia- Zarry 18+ /biszex/


13. Leila- egész banda 18+ /meleg sztori csaj nélkül/


14. Shelley Virág- Niall 18+ /alapsztori: családi környezet/


15.

16.

17.

18.

19.

20.




Gasorin.xx

35 megjegyzés:

  1. Szia imádom a blogotok és ha nem nagy pofátlansága akkor kérnék egy Louisos sztorit/alap történet mostohabátyó Elisabett névre
    köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +18 bocsi ezt kihagytam XD

      Törlés
    2. Köszi! Most elég depis vagyok úgyhogy jól fog jönni.:) :(

      Törlés
  2. Kérhetnek egy romantikus 18+ Harry ??? Koszonom :)) xxx

    VálaszTörlés
  3. Kérhetek egy 18+ Harryvel? Köszi :)

    VálaszTörlés
  4. Szia kérhetek egy nagyon durva 18+ Zayn-es sztorit? Dóri névre. Előre is köszi <3 :*

    VálaszTörlés
  5. szia tudom hogy en mar kertem es ha nem gond es nem nagy bunkosag én is kerhetnek egy +18-as Harry- set.A tortenet lehetne az hogy a menyasszony megszökik mielőt összehazasodhatnának es ugyan ugy nagy találkozás stb.Előre is köszi és még egyszer csak ha nem nagy bunkóság meg ha nem nagy gond.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Kérhetek egy +18-os Niall-öset? Előre köszi! :)

    VálaszTörlés
  7. Kérhetnék +18as Harry-set ami romantikus.Előre is köszi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,felírtam már a 20 embert,de egy külön jegyzetbe felírom a többieket,akik a következő 20-ba lesznek benne :)

      Törlés
  8. Halihó. Én kértem Márta névre Niall-os sztorit és te már előzőleg ki is raktad de most itt nem látom pedig még nem raktad ki. Most mi van?? Bocsi ha valamit elnéztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ő rakta ki :) az egy másik iro volt.

      Törlés
    2. Ja!!!!!! Kösszi. :D:D Észre se vettem :D

      Törlés
  9. Niki nevre Harry 18+ osat lecci. Durvabb legyen lecci *-*

    VálaszTörlés
  10. Sziaa:) kaphatnek egy Nialles romantikus 18+sztorit?:))

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Kaphatok egy 18+-as sztorit Harryvel? Legyen durva, kiabálhat meg minden, csak legyen benne kocsival való száguldás! :D Előre is köszönöm és ha lehet Harriet névre! :) Ezer hála!

    VálaszTörlés
  14. Szia kérhetnék egy extra mega durvát de a vége legyen happy end és +18 liam louissal ? Réka névre elöre is köszia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy értetted,hogy csaj nélkül? :) #Bocsimostkeltemfel

      Törlés
    2. nem hárman legyenek azaz legyen lány is bocsi fogalmazhattam volna érhetöbben is .

      Törlés
  15. Én kérnék egy nagyon-nagyon durva Harryset! 18+-os és legyen benne valami maffia. Sonny névre köszi

    VálaszTörlés
  16. szia ! hajny névre egy viszontlátos durvát !! harryvel ha lehet :)

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok,felírtam már a 20 embert,de egy külön jegyzetbe felírom a többieket,akik a következő 20-ba lesznek benne :)

    VálaszTörlés
  19. És most a chat ablakból is fogadom a kéréseket,tehát akik ide fognak komizni,már nem veszem figyelembe..bocsi.. :/

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés